Online fødsel

:smelter: Tiden flyver og hvor er de skønne!

1 Synes om

Har helt glemt at ligge de billeder ind jeg fik taget af dem i lørdags

19 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Hvor er de altså søde - dem kan du kun være godt tilfreds med :heart_eyes:

1 Synes om

Takker <3 Ja de er simpelthen herlige, de er nu i perioder sammen med vores andre katte (mormis får lov at blive på badeværelset) og det går fantastisk, de elsker det og at have hele huset som legeplads :jubiii:

1 Synes om

De er alle sammen skønne - men Walker Bulldog, han har altså et blik, der går lige ind i hjertet :heart_eyes:

1 Synes om

Helt enig, han har looket :smelter:

1 Synes om

De er nu 14 uger og tinden nærmer sig hvor de første flytter hjemmefra

Gruppe billeder er ikke nemme og slet ikke når kameraet ikke er samarbejdsvillig

17 Synes om

De er stadig skønne alle sammen -men ham den lille uskyldige med de himmelvendte øjne er stadig min yndling :heart:
Kæft, han er altså søøøød.

Kuldet havde 1 års fødselsdag i fredag og vi fik dette billede af Tykke Bertha (i det nye hjem hedder hun Luna)

14 Synes om

Wow… Sikke en smuk kat :heart:

2 Synes om

Tusind tak :hjerte: ja hun har udviklet sig rigtig flot isæt øjet er jeg lidt stolt af er blevet så pæn

1 Synes om

Hun ligner altså også mere en Luna end en Tyk Bertha :rock:

1 Synes om

Sorry gammel tråd, men kan se du nævner noget med feberpels? Jeg har mistanke til en killing vi har taget til os også har/haft det? Men er ikke sikker :see_no_evil: hvordan vises feberpels? Jeg har aldrig set eller hørt om dette så helt ny viden for mig.

Feberpels har et mere gråligt skær. Jeg tror ikke den sorte har haft det. Men han er stikkelhåret af en eller anden årsag :slightly_smiling_face: Det er Flappe og Solos bror Basil også.

2 Synes om

Han er stikkelshåret, men kan ikke se nogen tegn på feberpels :smil: (som Luise også skriver)

1 Synes om

Takker :see_no_evil: som skrevet jeg aner intet om det, men googlede blot sort killing hvide hår. Og så kom der en masse op med feberpels. Og ville så lige søge her inde.