Online fødsel

Mange tak :slight_smile: heldigvis er det ingen gener endnu, så må vi se hvordan det udvikler sig. kan se der står det er arveligt, lidt træls, det er luskas første kuld og Johnny 2. kuld. men der er jo ikke anden for en vente og se hvad der sker i fremtiden :slight_smile:

Åh Lykke du er simpelthen herlig :rofl: je ligger flad af grin :rofl:

1 Synes om

Hvor er de kære! De bliver seriøst mere og mere kære! Man bliver helt killingeskruk!

1 Synes om

Altså husk at det jeg linkede til var for hund. Jeg har ikke hørt om at man mistænker at det er arveligt hos kat, og når jeg googler rundt på engelsk så siger de steder jeg finder at man ved kat enten ikke ved det, eller at det ikke tyder på det :slight_smile:
Fx

1 Synes om

Tusind tak @Eva_K, du er en fantastisk hjælp :tak::tak::tak:

1 Synes om

Men det er selvfølgelig værd at være opmærksom på. Hos hund er det konstateret arveligt, og findes i visse linjer/racer :slight_smile:

Jeg har allered tanken og tænker kun der er den Knerk vil beholde der går videre i avl.
faderen har kun lavet 2 kuld og det er den første for hunkattens vedkommende.

1 Synes om

Hold da kegle hende Luska, hun er da ikke til at blive enig med :open_mouth: Killingerne er jo nu 4 uger og render selvfølgelig rundt og de 4 spiser selv, men hun vil have dem i et hjørne eller under sofaen, hvor det absolut ikke er muligt med bakke eller mad og vand.
Vi valgte derfor i går aftes at flytte hende og killingerne på badeværelset og det må siges at være en god ide, hun er nu faldet til ro og ligger og slapper af med killingerne :yatta:

11 Synes om

Der er vist en, der har dyppet hagen i skosværten, Jeanette :uha: For den er vist for ung til at have skæg - the bearded lady :slight_smile:

1 Synes om

Åh ja og hun er bare så charmerende :hjerte::hjerte::hjerte:

:smelter: Så skønne!
Og dejligt i endelig blev bare lidt enig med missemor de kan være svære at forhandle med når først de mener de har fundet det perfekte sted :see_no_evil::smirk:

2 Synes om

De er nu 5 uger billeder er dog taget i onsdags
De stortrives og alle spiser selv og bruger bakken flittig








hendes øje er begyndt at væske, så vi vasker den et par gange om dagen, hun kommer med til dyrlægen på mandag


9 Synes om

Ååååååh :smelter:

1 Synes om

Ej helt ærlig moster… Du kan da ikke poste billeder af så grimme killinger :stuck_out_tongue_winking_eye: den der lille tortie ting, havde hun nu bare været korthårs, så var hun forsvundet ret hurtigt fra jeres matrikel :see_no_evil::heart_eyes:

1 Synes om

Ja de er så grimme at de faktisk bliver en lille smule charmerende :tihi::tihi:

håber så meget franscsca vil lave en helt flok tortie KBS sammen med Johnny, men det ser desværre ikke for godt ud på trods hun er i løb, så får han øretæver hvis han prøver på noget :ahhhhhhh::ahhhhhhh:

:smelter: Hvor er de bare skønherlige, og sikke store de allerede er blevet.

1 Synes om

I dag var killinger og missemor med en tur hos dyrlægen, da vi alligevel var afsted. Det er et cherryeye hun har og den skal opereres når hun lidt bliver lidt større.

Missemor tog nu turen ret pænt :slight_smile:

2 Synes om

Vi er nu 6 uger

DK KorZhik’s Tykke Bertha, KBL ds 09 23

DK KorZhik’s Lange Maren, KBL f 03

DK KorZhik’s Dora, KBL fs 03 24

DK KorZhik’s Matilda, KBL fs 09 24


DK KorZhik’s Walker Bulldog, KBL n 09 23

14 Synes om

Hvor er de altså ualmindelig smukke - hvad hedder ham/hende til venstre, den lille sveske er jeg forelsket i. :smiling_face_with_three_hearts:

Mange tak, vi syntes også selv de er ret bedårende :smiling_face_with_three_hearts:
Har lige sat navne ovenover hvert billede, der er kun en dreng, det er den sort tabby.

1 Synes om