Only for you nye billeder

så dumpede der lige nye billeder ind af min nye pige -love

jeg tror tiden bliver langggggggggggggggggggg


Puha der går lang tid inden hun kan komme til Danmark øv øv -love

Hun er ikke lækker…
hun er ikke dejlig…
hun er ikke smuk… og hun er slet ikke sød

Nope for hun er smækker-lækker. Hun er over-dejlig hun er utrolig smuk, og for syv søren da bare rigtig nuttet at se på

Pyyyyyyyh hvor er hun dog bare -what

SMÆKKER LÆKKER !!! -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] -wow -wow

Tak I 2 kan i så fortælle mig…Hvordan skal jeg holde det ud, der er mindst 9 uger at vente -ked

Puuu haaaaa nope, det enste jeg kan sige, er at det er svært at vente…

jeg vil nemlig ha min misling…

aj… jeg kan godt forstå at du spørger… billeder, billeder… og atter billeder… de bliver nød til at snede billeder, og deter helst 2 gange om dagen nogen om morgen og nogen lige inden aftens maden… så kan det være det bliver lidt nemmer…

Der står ballade all over det lille ansigt.
Hvor er hun bare kyssedejlig -love

Hun er bare så lækker -love -love -love

Og puha ventetiden bliver frygtelig for dig…

Ihh, hun er dejlig -love -love -love

puh den lille mislig, hun har så eget attitude, det er næsten til at falde helt i svimer over. -forelsket

måske vi skulle lave en kortklub til at fordrive tiden med, yil alle dem der venter -love

[bigloony] Hende kan man da kun blive forelsket i -bananer

Hvor er hun dog bare TOTALT SMUK -lovelove -lovelove -lovelove [oregonian_bear9.gif] -hopla -hopla -hopla
Og jeg har selv ventet på min pige i noget jeg følte var evigheder - men det var i DK så jeg kunne lige tage forbi og nusse hende -HUG Det er jo ikke så nemt for dig -kitty -ballonkitty -playkitty1

-forelsket Hvor er hun dejlig Karen…jeg kan godt forstå at du har svært ved at vente så længe… -høhø

-høhø -høhø Ja et blik og jeg var solgt -love -love -love -love

Nej der er godt nok lidt langt, men jeg håber da jeg skal ud at køre en tur om nogle uger -høhø -høhø Og så igen når hun skal hentes -forelsket -forelsket

Der kan du se Birtheras jeg kan ikke vente -høhø -høhø

der burde faktisk udstedes forbud,mod at udlægge sådan nogle fotos på internettet,hold da fast den lille misling er smuk.tillykke med den,suk smelte

X2 -høhø -høhø

-wow Hvor er hun skøn, jeg kan godt forstå du glæder dig til hun kommer.

Det bliver 9 laaaaaaaaange uger at vente.

-felixsylvester

Uhh hvor er hun dejlig! Tillykke -forelsket

Ja mon ikke jeg får brug for alt den tålmodighed jeg kan opdrive -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

Lækker lækker lækker