Ønske-tråden

Her kan vi skrive alle vores ønsker - store som små:-)

Jeg ønsker mig sådan en her - hvilken som helst af dem - og bare send alle tre:)

Jeg ønsker mig ham her :hjerte:

Høhø… i får lige en lidt hemli ønske liste så:

Jeg ønsker et P hos Kira
Jeg ønsker 5 G’er hos mig
Jeg ønsker riiigtigt mange andre ting også :wink:

/Mette

Maaaaange af hver slags tak :smiley:

Jeg ønsker…
… At mine katte ikke ville døje med øjnene!
… At Evas katte bliver raske igen!
… og at i andre må få jeres ønsker opfyldt (og at skattekat deler hendes ønske med os! :slight_smile: )

Jeg ønsker mig
… ro i mit liv
… et dejligt job
… og en masse af dem Hrönn viser - rigtig mange af hver ville være kanon dejligt.
… en til at gøre rent for mig
… en til at vaske tøj, lægge det sammen og på plads
… alt godt til brugerne herinde

Uuuhha der er mange ønsker :tihi:

En der kom for at støvsuge, det ville være dejligt, og så lige tage opvasken med det samme…
og når de nu er i gang kunne de lige børste hele flokken plus hunden…så kunne jeg næsten ikke ønsker mig mere
Hø Hø måske lige en mrd husleje

Jeg ønsker mig…

• At min sygdom forsvinder og mit liv bliver normalt igen…:slight_smile:

• At der kom nogen og gjorde rent hver uge.:smiley:

Jeg har en enkel fri dag, i dag. Og så har jeg brugt den på og sove og gøre rent… :frowning:

En gartner ville heller ikke være af vejen :kryds:

jeg ønsker mig en tidsmaskine så jeg kunne komme tilbage til 60’erne, 70’erne og 80’erne og hente klassiske perser katte som dem her:

fotos af katte fra nogle af de fantastiske perser linjer der var engang… :ked:

Jeg ønsker mig - en udvidelse af reglerne for kattehold, hvor jeg bor, så jeg en dag kan få min drøm opfyldt (se figuren nedenfor…)

Sygdom væk - puf!

Sry for offtopic men kan man ikke finde sådanne persere, det er jo netop det jeg altid har ønsket med nemlig en perser med næse :ups::wehuu::wehuu::wehuu:

Ønsker mig kommunen start fatter alvoren i min sygdom og der findes en kur for den

Jeg ønsker mig at folk får øjnene op for at det at købe BYB-katte er at støtte de forkerte.

Og jeg ønsker mig at der er nogen som henvender sig og gerne vil købe Hey og Come On.

[quote=tzari;242735]Sry for offtopic men kan man ikke finde sådanne persere, det er jo netop det jeg altid har ønsket med nemlig en perser med næse :ups::wehuu::wehuu::wehuu:
[/quote]

Kig på Musashis hjemmeside, hun har de smukkeste klassiske persere :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu: De er jo PERFEKTE efter hvordan jeg i mit hoved havde forestillet mig en perser med næse :hjerte::hjerte:DYBT forelsket nu -love