Her kan vi skrive alle vores ønsker - store som små:-)
Jeg ønsker mig sådan en her - hvilken som helst af dem - og bare send alle tre:)
Her kan vi skrive alle vores ønsker - store som små:-)
Jeg ønsker mig sådan en her - hvilken som helst af dem - og bare send alle tre:)
Jeg ønsker mig ham her
Høhø… i får lige en lidt hemli ønske liste så:
Jeg ønsker et P hos Kira
Jeg ønsker 5 G’er hos mig
Jeg ønsker riiigtigt mange andre ting også
/Mette
Maaaaange af hver slags tak
Jeg ønsker…
… At mine katte ikke ville døje med øjnene!
… At Evas katte bliver raske igen!
… og at i andre må få jeres ønsker opfyldt (og at skattekat deler hendes ønske med os! )
Jeg ønsker mig
… ro i mit liv
… et dejligt job
… og en masse af dem Hrönn viser - rigtig mange af hver ville være kanon dejligt.
… en til at gøre rent for mig
… en til at vaske tøj, lægge det sammen og på plads
… alt godt til brugerne herinde
Uuuhha der er mange ønsker
En der kom for at støvsuge, det ville være dejligt, og så lige tage opvasken med det samme…
og når de nu er i gang kunne de lige børste hele flokken plus hunden…så kunne jeg næsten ikke ønsker mig mere
Hø Hø måske lige en mrd husleje
Jeg ønsker mig…
At min sygdom forsvinder og mit liv bliver normalt igen…
At der kom nogen og gjorde rent hver uge.
Jeg har en enkel fri dag, i dag. Og så har jeg brugt den på og sove og gøre rent…
En gartner ville heller ikke være af vejen
jeg ønsker mig en tidsmaskine så jeg kunne komme tilbage til 60’erne, 70’erne og 80’erne og hente klassiske perser katte som dem her:
fotos af katte fra nogle af de fantastiske perser linjer der var engang…
Jeg ønsker mig - en udvidelse af reglerne for kattehold, hvor jeg bor, så jeg en dag kan få min drøm opfyldt (se figuren nedenfor…)
Sygdom væk - puf!
Sry for offtopic men kan man ikke finde sådanne persere, det er jo netop det jeg altid har ønsket med nemlig en perser med næse
Ønsker mig kommunen start fatter alvoren i min sygdom og der findes en kur for den
Jeg ønsker mig at folk får øjnene op for at det at købe BYB-katte er at støtte de forkerte.
Og jeg ønsker mig at der er nogen som henvender sig og gerne vil købe Hey og Come On.
[quote=tzari;242735]Sry for offtopic men kan man ikke finde sådanne persere, det er jo netop det jeg altid har ønsket med nemlig en perser med næse
[/quote]
Kig på Musashis hjemmeside, hun har de smukkeste klassiske persere
De er jo PERFEKTE efter hvordan jeg i mit hoved havde forestillet mig en perser med næse
DYBT forelsket nu -love