Jeg vil gerne låne alt ovenstående og fyre det i hovedet af min nabo!
Hold nu da hat jeg fik en nedsmeltning her til aften.
Jeg er ellers et ret god til at ignorere ignoranter - men min nabo har nu brugt to år af mit liv på at være sur og brokken og i det hele taget så smålig at i aften var bare nok.
Denne gang var det mine smukke tallerksmækkere som han og hans kone mente gjorde noget forkert.
Og det mente de skulle annonceres til mig kl. 20 lige som jeg var kommet hjem fra en lang varm dag og havde smidt mig på sofaneseren til “The Newsroom”.
De kom og klagede over mine blomster som er på min side af hegnet. SUK!!!
Kom lige til at smække døren så hårdt i at jeg i skyndingen fik min finger ridset - hahaha så kan jeg lære ikke at nedsmelte:tihi:
Nå men siden jeg nu har brugt to år af mit liv på at sige “jaja og nånå og mon ikke det går” er nok bare så meget for nok!
Løsning - jeg køber det hegn som er lovligt her i området; 180cm højt sort polyflet.
Så kan han se om han bliver i bedre humør af at glo ind i det end at nyde mine smukke blomster.
Me BITCH, yeah you bet!!
BITCH = Babe In Totally Controll of Herself (sådan næsten da…)
[QUOTE=Skattekat;1106482]Smart
Jeg har nogle jeg selv har strikket af uldgarn, de virker fint for mig :)[/QUOTE]
Jeg lader mig lokke af varmepladerne. Har godt nogle hjemmestrikket vanter uden fingre, ja hvad de så end hedder. G Dem bruger jeg flittigt, men ikke altid nok synes jeg.
Jeg faldt lige over en side der sælger parfumer, cremer, kosmetik og hårprodukter til de laveste priser jeg har set endnu - de slår e-bay! De “bor” på Guernsey, hvilket åbenbart betyder at de er tax-free, men har en aftale så de kan sende til EU uden der løber told på. Vi får se…
Hvis nogen skulle være interesserede…
[QUOTE=Ann R;1106488]Jeg faldt lige over en side der sælger parfumer, cremer, kosmetik og hårprodukter til de laveste priser jeg har set endnu - de slå e-bay! De “bor” på Guernsey, hvilket åbenbart betyder at de er tax-free, men har en aftale så de kan sende til EU uden der løber told på. Vi får se…
Hvis nogen skulle være interesserede…
[QUOTE=Skattekat;1106494]Fy skamme
Har lige fundet en parfume som jeg troede man ikke ku’ få fat i længere …[/QUOTE]
Hvis du ikke kan finde noget - så prøv ebay. Det er fantastisk hvad man kan finde af vintage-parfumer - især i England og Tyskland.
Sidste år købte jeg en 100 ml Ve Versace hvor proppen bare manglede for ca 50 kr i England. Den har været udgået siden 1990 eller sådan noget. Den fejler ikke en disse
:sørger: God rejse smukke hunde. Jeres liv blev alt for kort.
I blev kun 10 mdr., og jeres eneste “synd” var måske at have noget forkert blod i årerne.
Politiet skulle hellere gå ind i de lukkede, “betændte” miljøer og fjerne de hunde, der bliver brugt til hundekampe, men det tør de ikke.
[QUOTE=Ann R;1106496]Hvis du ikke kan finde noget - så prøv ebay. Det er fantastisk hvad man kan finde af vintage-parfumer - især i England og Tyskland.
Sidste år købte jeg en 100 ml Ve Versace hvor proppen bare manglede for ca 50 kr i England. Den har været udgået siden 1990 eller sådan noget. Den fejler ikke en disse :)[/QUOTE]
Sorry…
Tror jeg nok…
Det er lidt et gamble med de gamle dufte, fordi man ikke ved hvordan de har været opbevaret. Men er det billigt nok, kan man tage chancen
Den duft kan jeg for resten godt huske - den har jeg også brugt engang.
[QUOTE=Mega;1106242]Hvor havde jeg bare lyst til at gøre Buster selskab, da han plaskede rundt i kanten af mosesøen og blev våd helt op over maven.
Holly (som undgår den slags pjank, ja selv små vandpytter) plantede jeg resolut derude, så hun i hvert fald fik kølet sine poter.
Hun stod først stiv som en pind, men gik så efter et stykke tid lidt frem og tilbage. Dyyygtig vandhund Holly
Måske jeg skulle investere i en lille børnepool?[/QUOTE]
Det synes Rex at du skal!
Skriv til deres support og brok jer.
De siger at spillet er gratis at spille, men hvis i kun kan komme videre ved at betale jer fra det… ?
Man har lov til at være fræk og prøve.
Jeg kender en der gjorde det ved Bubble safari, hvor man skal invitere 3 venner, eller betale sig fra det.
Hun skrev og sagde at hun ikke havde flere venner at invitere, og så låste de op.
[QUOTE=Mega;1106509]Hvor kan jeg købe en plastiksandkasse, når jeg hverken har storcentre eller legetøjsforretninger i nærheden?
Og hvad koster de ca?[/QUOTE]
Jeg er næsten 100% sikker på at min “faster” Inge har fundet sin til et loppemarked.
Og der er de nok også billigst.
I min søgning på nettet har jeg set alt fra 300,- og opefter. Gerne omkring 5-600. :S Det er ret dyrt!
Der er DBA.dk, guloggratis.dk og den slags.
Du skriver bare “Sandkasse” i søgefeltet, og ser på hvad der er tættest på dig, og af plastic.
Det er nemlig sådant et kar Rufus har. Hans er blot grønt, men lige så fyldt med legetøj. Han drukner sine Bammer (plysdyr) med jævne mellemrum i løbet af dagen:) og han kan pludselig finde på at NU skal der ryddes op og så afsøger han hele haven for sine ting og alt kommer op i bassinet.