.oO Augusts tanker

. o O Så er det slut med Julis tanker…

. o O Er August til stede?

. o O Og har han tænkt noget? :?

Jeg tror godt nok ikke, der lå mange tanker bag det her. Til gengæld tænker jeg, at det er genkendeligt for mange :slight_smile:

Jeg havde lige sat mig til rette for at spise morgenmad, da jeg hører ørle- og splatlyde i baggrunden. Så sidder Magic oppe i reolen og kaster op ud over kanten og ned på gulvet. Men selvfølgelig ikke længere ude over kanten, end at der også løb en hel masse ned ad forsiden på de indbyggede skuffer :argh:

Så sådan indledte vi august her. Nogen højere :høhø:

[QUOTE=galath;1105577]Jeg tror godt nok ikke, der lå mange tanker bag det her. Til gengæld tænker jeg, at det er genkendeligt for mange :slight_smile:

Jeg havde lige sat mig til rette for at spise morgenmad, da jeg hører ørle- og splatlyde i baggrunden. Så sidder Magic oppe i reolen og kaster op ud over kanten og ned på gulvet. Men selvfølgelig ikke længere ude over kanten, end at der også løb en hel masse ned ad forsiden på de indbyggede skuffer :argh:

Så sådan indledte vi august her. Nogen højere :høhø:[/QUOTE]

Nope!

Her startede dagen med alle tre drenge i sengen :slight_smile: Jeg føler mig uendelig heldig :hjerte: omend meget varm…

Jeg har haft en god morgen… jeg trængte til at tude (kender I det ? )

Så jeg gik på youtube og fandt sørgelige (altså på den gode måde… sådan rørende sørgelige) videoer og sad og snøftede en halv times tid :slight_smile:

Det lyder lidt sært, men det var rart :smiley:

En stor dag i dag, min dreng flytter hjemmefra…suk…mærkeligt…men dejligt for ham, bare underligt at en epoke er slut…

fik lov at sove længe her til morgen for renoveringen :smiley:
dejligt! 8 timer i streg gør at dagen i dag bliver det mere overskuelig, når der skal bruges næsten 3½ timer på off. transport! :S
(synes det er lettere grotesk at det tager 3½ timer fra Aalborg Øst til Hurup - jeg kan komme til Odense fra Aalborg på samme tid! :S )

nå ja - nu må jeg hellere komme i gang . 3 timer og 10 minutter, så skal jeg jo ud af døren og er bare lige stået op :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;1105571]. o O Er August til stede?

. o O Og har han tænkt noget? :?[/QUOTE]

Det har han garanteret, han er nemlig min venindes søde lille knejt på 1 års penge :høhø:

Sluttede dagen i går af med en rask gåtur på 2,6 km og startede dagen i dag lige sådan, dejlig måde at både starte og slutte en dag:)

Sikke en hyggelig start på dagen - jeg vågnede ½ time får alarmen var sat til at ringe. Men heldigvis var Buster med på lidt morgen-nusning, så vi lå og hyggede inde i sengen indtil alarmen ringede…

Bestilte en ny mus (til computeren altså :høhø:) i går eftermiddags.
Her til morgen er den sørme på vej til levering med GLS. Ikke dårligt! :thumbup:

Fri igen i dag. Havde en masse planer, men de er droppet pga smerter i min hofte. Så hjemme hygge nusse katte dag dag så jeg kan være frisk og klar til weekendes arbejde.

.oO Jeg skulle til at støvsuge og vaske gulv, men så kom Balut og lagde sig til at sove i mit skød …det var da ærgerligt.

En af årsagerne til, at jeg i april valgte at konkludere, mit fyr skulle udskiftes, var at jeg konstant skulle fylde vand på, fordi det tabte trykket - på trods af, at ekspansionsbeholderen var blevet skiftet i november.

Nu har jeg jo fået nyt fyr og skal stadig fylde vand på hele tiden :frowning: Da gasmesteren var her i går for at installere klimastyringen sagde han, at det sikkert hang sammen med, at jeg havde udsivende vand et sted, så jeg skal have en sporingsmand ud for at kigge på det. Det er dog meget, meget lidt, for mit vandforbrug det sidste halve år har kun været 5 kbm over mit gennemsnitlige vandforbrug for et halvår - men selv meget lidt vand kan gøre skade i længden og jeg gider ikke blive ved med at fylde vand på fyret hver dag.

Fat i forsikringen - de dækker forhåbentlig!

:argh::argh::argh:

. o 0 håndværkere !!!

[QUOTE=Temple Bar;1105631]En af årsagerne til, at jeg i april valgte at konkludere, mit fyr skulle udskiftes, var at jeg konstant skulle fylde vand på, fordi det tabte trykket - på trods af, at ekspansionsbeholderen var blevet skiftet i november.

Nu har jeg jo fået nyt fyr og skal stadig fylde vand på hele tiden :frowning: Da gasmesteren var her i går for at installere klimastyringen sagde han, at det sikkert hang sammen med, at jeg havde udsivende vand et sted, så jeg skal have en sporingsmand ud for at kigge på det. Det er dog meget, meget lidt, for mit vandforbrug det sidste halve år har kun været 5 kbm over mit gennemsnitlige vandforbrug for et halvår - men selv meget lidt vand kan gøre skade i længden og jeg gider ikke blive ved med at fylde vand på fyret hver dag.

Fat i forsikringen - de dækker forhåbentlig![/QUOTE]

Normalt dækker (de fleste) forsikringer ikke skader, hvor vand siver langsomt ud! Det skal være pludseligt opståede skader.

Der er dog undtagelser - hvis man har en udvidet rørforsikring, der dækker skjulte rør, og det er fra sådan et rør i f.eks. badeværelsesgulvet, at udsivningen så sker.

Vi var der for et par år siden …skjult rør i loftet fra badeværelset ovenpå :frowning: …men heldigvis dækkede vores udvidede rørdækning.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;1105633]Normalt dækker (de fleste) forsikringer ikke skader, hvor vand siver langsomt ud! Det skal være pludseligt opståede skader.

Der er dog undtagelser - hvis man har en udvidet rørforsikring, der dækker skjulte rør, og det er fra sådan et rør i f.eks. badeværelsesgulvet, at udsivningen så sker.

Vi var der for et par år siden …skjult rør i loftet fra badeværelset ovenpå :frowning: …men heldigvis dækkede vores udvidede rørdækning.[/QUOTE]

Jeg har rørskadedækning på forsikringen - tør ikke andet :slight_smile:

:inlove:

. o 0 iiih, så mange tanker og tråde jeg ikke får læst igennem pga et par dage uden KG…

. o 0 hvis der er sket noget, jeg er nødt til at vide, så sig lige til… :engel2:

. o 0 Skal til stor fest i morgen, og har besluttet at det skal foregå i kjole! Så i dag står den på kjolejagt, noget der er højst usædvanligt for en buksepige som mig :slight_smile:

:inlove:

. o 0 god jagt… måske skal du lure i et par veninders skabe ??

. o 0 det er så dejligt billigt og samtidig hyggeligt at prøve hinandens tøj OG tilbehør… :slight_smile:

. o 0 god jagt… måske skal du lure i et par veninders skabe ??

. o 0 det er så dejligt billigt og samtidig hyggeligt at prøve hinandens tøj OG tilbehør… :)[/QUOTE]

Ann K har skam tilbudt at hjælpe, men i går tog fanden ved mig, og jeg tænkte at nu er det tid til at købe en kjole! Jeg var faktisk i Zizi på Vesterbrogade og der havde de nogle fine nogle som jeg skal ned at se på i dag :slight_smile:
Men sådan noget kjolehalløj griber jo om sig! For så skal man også have sko og en overdel af en art, og strømper eller noget…og burde man ikke også lige ordne øjenbryn, lægge en ansigtsmaske, lakere tånegle, og…og …og…:uha:
Jeg tror at jeg skal have sådan en “skønhedsdag” for mig selv idag :tihi: