oO(Decembers Tanker)

Spøjst at det ikke virker hos dig, det virker fint her.
Prøv dette og se om du får de samme bokse op

tryk på de 3 prikker og dette skulle gerne komme
image

Tryk på show in tab og dette skulle gerne komme
image

Tryk på overskriften, den jeg har markeret med gul.

Den bringer din post frem med dens unikke link som er
Redirecting...

Jeg går ud fra, det må have noget med mine indstillinger at gøre. Eller at min er dansk. Jeg får kun disse muligheder:

Udklip

Jeg ved godt, det er et andet opslag, men det er det samme ved det rigtige opslag.

Altså hvis man højreklikker på videoen, kan man vælge ‘vis webadresse til videoen’ Hvis man trykker på den, kommer der et lille vindue frem på videoen. Hvis du klikker en enkelt gang på det link, bliver det blå og så højreklikker du igen og vælger kopier.

For at linke direkte til et FB-opslag, kan man bare højreklikke på tidsstemplet (i @galath’s eksempel, der hvor der står “2 timer” under Fyns Internat), og vælge “kopier linkadresse”. :slight_smile:

@solveig, det var opslaget, ikke videoen, jeg ville linke til.

@Tea, jamen, det er da også helt igennem logisk :rolleyes: Men TAK! Det har virkelig irriteret mig længe, at jeg ikke kunne finde ud af at gøre det.

1 Synes om

Se det var det jeg sagde, der var sikkert en anden vej til det også. Tak Tea for denne meget nemmere måde.

2 Synes om

Årets sidste nattevagt :pompom: Håber her snart bliver helt stille - jeg har brugt krudtet for iår og kommer kun forbi igen på torsdag for at hente årets julegave, som jeg helt ærligt ikke kan huske hvad er! Vi må selv vælge, og jeg kan ikke huske hvad jeg landede på udover at det IKKE blev sengetøj for 3. år i træk :tihi: Og jeg kan se der er stillet op til julebanko - jeg melder mig helt frivilligt til at vinde en god flaske portvin, hvis ikke andre vil :slem: Men først skal den sidste nattevagt overståes…

7 Synes om

Theodor og Joy er åndssvage.

De leger vildt nede i stuen, der har ikke være “smadre lyde endnu” men hold da op jeg kan høre alt kurre rundt og brage ind i væggene. De snakker og kurrer til hinanden, så meget larm at Fiona prøvede at stoppe dem. Hun blev sat i enerum på soveværelset, at hun ikke magter dem når de er åndssvage, skal jo ikke hindre dem i at fjolle rundt :slight_smile: Hun ligger og sover nu og de mosler rundt som mindst 10 elefanter :wink:

Men de hygger, så lad dem endelig :slight_smile:

Edit: Og nu blandede Alexander sig også. Nu er der nok nærmere 20 elefanter i min stue :wink:

8 Synes om

Om 5½ time :jubiii::hyp:

10 Synes om

Så er der handlet færdig til jul på nær mælk og rundstykker. Dét er rart :slight_smile: Der er også købt ind til 80’er tema til nytårsaften :laughing: nuiiii hvor bliver vi grimme :laughing:

6 Synes om

Jeg er ved at få spat af Gisle - har jeg mon antydet det før :grin:? Vi har en tømrer i gang med noget arbejde ude i indhegningen, og derfor er det smartest at kattene er inde. De fire af dem skal heller ikke nyde noget, men Gisle er helt desperat for at komme ud og “hjælpe” den unge mand.

7 Synes om

Så lad dog barnet … :rolleyes2:

3 Synes om

Finn har her til morgen været til eftertjek hos dyrlægen, som var meget tilfreds med både Finns ar og min beskrivelse af hans adfærd.
Det betyder at jeg kan ånde lettet op, og at Finn kan komme ud af den forhadte bodystocking. :smiley:

15 Synes om

Så er man vist både afslappet og glad for sit menneske. :wehuu:

Virker det mon nu - Nuttede katte

5 Synes om

Der kommer ikke noget katte relateret frem på min skærm ?

Du ser ikke en fyr der spiller på keyboard med katte i sit skød?

Har lige prøvet at lave linket om, kan du se kattene nu? :slight_smile:

1 Synes om

Det virker for mig :smelter:

1 Synes om

Nej, jeg kan stadig ikke se nogen katte - men det skyldes måske, at jeg ikke er medlem af Facebook.

Ja hvis du intet kan se, men hvis du ser noget andet, skyldes det ikke det. :slight_smile:

1 Synes om

Så fik jeg set den - jeg trykkede på den dato, den var uploadet, for den kom ikke frem af sig selv.
Tak for linket - den er sød :heart_eyes:

1 Synes om