oO(Decembers Tanker)

Når man ikke kan sove. :see_no_evil: Og lige så godt kan gå ud og fodre hypper - for pokker der er koldt! :fryser:

1 Synes om

Det er da mest udenfor …eller måske ikke…brændeovnen er sultet ihjel i nat …og kaffeposen har brækket sig …så oss koldt inde, og med grums i kaffen
what a day …

1 Synes om

Det’ sørme - det’ sandt - de’cember.

Julegaverne er næsten på plads, men jeg mangler en mandelgave til voksne. Normalt ville chokolade være fint, men i år er der folk, der har alle mulige restriktioner for deres mad af allergimæssige årsager. Så jeg tør simpelthen ikke vælge noget spiseligt. Gode forslag modtages gerne.

Afhængig af dit budget - der er jo den der kalender med “avisstribe” i eller hvad man nu kalder det :slight_smile:
Den er plat, men ingen får allergiske reaktioner over den.
Ellers ville jeg faktisk gå en tur i en spilbutik eller boghandel - de har nogle gange nogle småspil eller lignende som de lige nu annoncerer som “mandelgavEN” til nemme penge :slight_smile:

1 Synes om

Det er en mulighed. Jeg skal i øvrigt også bruge noget til vores juledagsbingo, hvor alle medbringer en pakke, så det kunne også være en idé til det.

1 Synes om

@galath For 2 år siden, da der blot var mine forældre og jeg juleaften, købte jeg en “hemmelig mandelgave” i Imerco.
Der var gaver i 2 prisklasser, og indeholdt varer der f.eks var udgået af sortiment,
Jeg købte den til 150 kroner - det viste sig at være en Kählervase med grå striber.
Boghandlere har sikkert noget lignende, kunne jeg forestille mig.

2 Synes om

Vi har haft besøg af en dame og hendes søn, der skulle møde Louis. Han så ud til at synes, at de var meget søde - især, da der kom godbidder frem :joy:

Der var drillepinde fremme og Birk fik fat i en. Hans gode ven Otto så det, og sprang efter den, hver gang Birk fik viftet med den :lol:

10 Synes om

Når min venindes dreng på 17 mdr er her, sidder han også med en drillepind og jeg har så 3 katte som hopper og springer og drengen skriger af grin :joy:

7 Synes om

Jeg har lavet noget jeg ikke har gjort i 15-20 år-ish … lavet popcorn i en gryde!
De blev vildt gode og var slet ikke brændt på … :rock:
I en anden gryde varmede jeg julegløg, såeh …
#skålogskideværemeddet

13 Synes om

Pas nu på at dit komfur ikke bliver overbelastet :wink:

2 Synes om

:klappe:
Jeg lavede altså mad på det i går, så det er ikke så pludseligt, som man kunne tro … :tihi:

2 Synes om

Og det var givetvis den helt rigtigt rækkefølge at foretage de nævnte handlinger i… :sunglasses: :clinking_glasses:

4 Synes om

Tossekatten bliver 9 år gammel i dag. Det forhindrer ham ikke i ofte at te sig som en killing :slight_smile: Tillykke, Asani - min kærlige abymus :flag: :heart:

Jeg ved ikke, hvor han er stukket af hen lige nu, så billede af fødselsdagkatten må vente. Lyset er heller ikke til det så tidligt om morgenen.

17 Synes om

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

1 Synes om

I flere år har jeg mødt en sort/hvid kat på/ved vejen i udkanten af Tornemark … i dag ligger den død ved vejen :worried:
R.I.P. lille gårdkat :riprip:

Dejligt nemt at få vaccineret ponyer, når de ligefrem løber dyrlægen imøde :joy: har aldrig set en dyrlæge vaccinere to hypper så hurtigt. Sprøjte i hver hånd og pony på hver side- prik prik. Færdig og så nusse tid. :raised_hands:t3:

Så er de max klar til show, hingste besøg ect i 2020

6 Synes om

hvilke stambogsførende klubber er der i dk ud over de 3 Fife klubber

Mig bekendt er der ikke nogen med “kontor” i Danmark, men det betyder ikke, at opdrættere i Danmark ikke kan stambogsføre i dem :slight_smile:

okay troede faktisk der var andre forbund i DK.

Har du kendskab til hvilken andre forbund der trækkes stamtavler fra af danske opdrætter og hvilke forbund holder shows i dk

Ja, jeg ved med sikkerhed, at der er TICA opdrættere (fordi det er jeg selv). Derudover kender jeg til WCF og CFA opdrættere i Danmark. Der har tidligere været en GCCF opdrætter også, men han stoppede for en del år siden og jeg ved ikke, om der er kommet nogen i mellemtiden.

Der afholdes TICA udstillinger i Danmark hvert år og har været en enkelt CFA udstilling. Umiddelbart kan jeg ikke huske at have hørt om en WCF udstilling

3 Synes om