Så bliver det nok en lys støvet grøn jeg prøver at finde. Måske med gyldne toner
Gad vide hvad mine forældre siger, hvis jeg ringer i morgen eller på onsdag og melder min ankomst torsdag for at være på besøg et enkelt døgn:gruble:
Nå hvis projektet blive færdig og underskrevet onsdag, og nogle gruppekammerater vil aflevere det så må de finde sig i det:)
Helt enig. Grøn er simpelthen så flot til røde katte.
Måske hen i en pistacie eller en lys olivengrøn.
God fornøjelse Jeg elsker at gå på stof jagt til burgardiner til en ny kat
af dens øjne vel :klapper:
Ha ha og ha :klapper: :klapper:
Eeelsker også at sidde og designe dem
Lille dejlig, søde og skønne Haley, nu må du godt stoppe:surrender1:. Vi har hørt dig og det har alle hankatte i 10 km omkreds også. Men du er ikke gammel nok endnu og vi trænger til en rolig natsøvn:venter:.
Jeg tager med og finder en masse stof du skal sy ting til Nobby i
Jeg tror burgardiner er udfordring nok til at starte med
Jeg tror burgardiner er udfordring nok til at starte med
Pjat med dig… Du kan da også lige lave - hmmm - et pink blomsterkostume
Argh snak ikke om burgardiner! Jeg har virkelig sy-abstinenser, og får ligesom først anden del af stoffet om et par dage!
. o 0 jeg har ikke pakket den ud endnu…
. o 0 Silke har sovet/sover stadig…
. o 0 hun er jo en gammel kone på snart 13 år - så hun sover meget af tiden nu…[/QUOTE]
Nu må hun da snart være vågen…
Madamme-katte gør altså ikke noget på kommando!..
.oO(nåh, burde vel … har en shopping-aftale i morgen
)
Er det nu jeg skal fortælle at jeg ligger inde med et par kæmpestore hjemmelavede lyserøde sommerfuglevinger?
.oO(hold da op hvor skriver I meget på en uge Det tog mig EN TIME at komme igennem tanketråden!)
.oO(nåh, men jeg blev da næsten færdig med bacheloropgaven…mangler bare at skrive en lille diskution og så konklutionen og dét på trods af at jeg mistede hele TO DAGE på den €&&#€&& allergivacination
har stadig gener af den, min højre arm er øm og TRÆT
)
.oO(sidder og venter på at klokken bliver lidt mere så jeg kan printe og rætte burde gå i seng, men “kom til” at drikke 1L cult cola, så det må vente til jeg bliver træt
)
.oO(…burde egentlig bare få en lægeerklæring så jeg kan aflevere senere…men nu er jeg blevet stædig, så nu afleverer jeg på torsdag )
Skønt, at komme ligesom rengøringsdamen er ved at være færdig i ens grupperum, det betyder nemlig at jeg ikke skal stå foran døren og vente på at der kommer en gruppekammerat eller fra en den anden gruppe så jeg kan komme ind:thumbup:
. o O (Kom pludselig i tanke om, at rengøringshjælpen kommer kl. 11, mens jeg er væk. Har styrtet rundt for at rydde op, har været i lynbad og har været overbevist om, at jeg ville komme for sent til mit første afdelingsmøde. Da jeg er klar til at tage af sted, er klokken 8.20. Jeg skal møde kl. 9, og det tager højst 10 minutter at komme derud :))
. o O (Men så kan jeg jo lige nå at få vejret igen :altforvarmt:)