.oO(December's tanker....)

.oO(Miden og Spotty legede med en stor edderkop, men så kom Miden til at slå sin hale hen over den og siden er der ingen der har set den … drengene ligner ‘‘WTF :?’’ :tihi:)

:lol: De er fantastiske jærere :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Jeg bestod min teoriprøve med 2 fejl!!! :rock:

.oO(fik mail i går, at mine pakker var afleveret til GLS og jeg fik track&trace numre på begge pakker)
.oO(jeg har slået dem ind på både den tyske side og den danske, men der findes ingen data om de to numre :?)
.oO(men jeg håber de kommer i morgen :kryds::kryds::kryds: … mangler det kattegrus :venter:)

Det der er en typisk Thane-ting! :smiley: og han fatter simpelthen ikke hvad det så er der krabler rundt på fx hans ryg:doh:

Sikke en dejlig dag indtil videre :slight_smile: først til kemieksamen med et 12tal og så ned i byen og ordne de sidste gaver og gaver til pakkeleg :smiley:
Så står den lige nu på afslapning og hygge med Conrad og i aften ud til mine forældre og vaske tøj og forhåbentlig spise lækker mad :smiley:

Og det bedste: jeg har juleferie:juletrae01 :wehu:

Tillykke! Det er helt vildt dejligt at gå på juleferie med et 12-tal :slight_smile:

Til katte? :stuck_out_tongue:

Når det kommer til det tror jeg vist udklædningskassen her har rigeligt forskelligt :ups: Men intet i Nobby-str :tihi:

Tillykke :smiley:

Tillykke med 12-tallet og med juleferien :smiley:

Eller Junior: “Nej se, der kravler et stankelben på væggen, jeg prøver lige at røre ved det med min pote…hov, hvor blev det nu af” (og så sidder det og spræller i hans snesko indtil han træder ned på poten og det dør uden han nogensinde opdager det ;))

.oO (Risalamanden klar i køleskabet, leverpostejen varm i ovnen, fiskefileterne summer på panden, æggene er pillet, bordet dækket og tilbehør sat frem. Så mangler vi bare veninden…)

oO . Det har da godt nok været de længste og mest træls dage til dato! Igår nat maks 3-4 timers søvn sammenlagt pga jeg er stoppet i hele kraniet og rigtig utilpas pga forkølelse… Så igår fik min forlovede en kikkertopertation i knæet, som gik fint… Kl 20 bliver han rigtigt skidtmas… 23 ringer man til vagtlægen som fandme først indfinder sig kl. 2 for begynde at snakke om blodpropper… vente en times tid på en ambulance… og så kl 5 få at vide han bare kan tage hjem der er intet… Tak…

Tak :slight_smile: ja så kan man slappe af med god samvittighed :smiley:

[QUOTE=Lykke;1000321]
Tillykke med 12-tallet og med juleferien :D[/QUOTE]
Tak :smiley:

:klapper:

:enig:

.o0 Sidder og glæder mig til at komme ud og gramse på Imhotep i aften :slight_smile:

Dét kan jeg godt forstå! :smiley:

.o0(Er slet ikke en smule misundelig… suk)

[QUOTE=Ravn;1000351]Dét kan jeg godt forstå! :smiley:

.o0(Er slet ikke en smule misundelig… suk)[/QUOTE]

Jeg kan godt klappe ham fra dig, hvis det skal være? :slight_smile:

MEGET gerne! :smiley:
Og nus også lige alle de andre fra mig også… :inlove:

[QUOTE=Ravn;1000353]MEGET gerne! :smiley:
Og nus også lige alle de andre fra mig også… :inlove:[/QUOTE]
Dét skal jeg nok :ok:
Jeg håber at de gider snakke med mig :uha:

. o O Ih altså… i dag kom missedyrenes hem’lige julepakke, og så var jeg ikke engang hjemme :argh:

. o O i aften skal jeg spise inde hos naboen. Glæder mig, for det plejer altid at være rigtig lækker mad, hun servere :savle:

. o O hvor er det dejligt med en storebror der giver julekort med 400,- i. Så fik jeg lige råd til at blive klippet inden jul. Hvor var det skønt at få alt det hår klippet af. Så kan det være min psoriasis kan komme under kontrol igen :smiley: