[QUOTE=StinePigen;1000429]3 år er da ingenting! Der er 4 år mellem Michael og jeg.
Jeg tror det er mere reglen end undtagelsen, at der er et par år imellem hinanden i et parforhold
[/QUOTE]
Hehe… Det ved jeg godt Min x var 10 år ældre end mig
Man kan dog godt mærke nogengange at han enten 1) er det yngre eller 2) er en han…
Jeg tror på der er en grund til at det tit er manden der er ældst (at jeg så voksede fra min x på den måde at jeg mentalt blev ældst er jo så noget andet :))
. o 0 hun er nærmest bange for den - hun går i en stor bue udenom…
. o 0 jeg har prøvet at gøre hende interesseret i halen i det mindste - men nej tak !! [/QUOTE]
:klapper: Skøre kat Den lugter nok underligt
Som Simone vil jeg foreslå bare at lade den ligge… Nobby har også dage hvor han virkeligt går udenom den, hvis den så ellers blir værdiget et blik - og andre dage skal den DØ
Slaggy har fået en ny yndlingsleg. Hun har fået et sugerør. Det tager hun så og løber ind under vores lillebitte juletræ. Så gemmer de sig derinde sammen, hende og sugerøret. :høhø:
Kickerooen får også lov at komme under træet engang i mellem.
.oO(manner, jeg er træt :S)
.oO(har været på julegavejagt med Andrea … altså på jagt efter hendes gave )
.oO(vi har været i alle byens forretninger, der kunne tænkes at sælge fodtøj og endte tilsidst i Bilka, hvor vi fandt noget brugbart :surrender1:)
.oO(var nødt til at indgå kompromis med mig selv og hente en pose grus i MaxiZoo … gruslaget i bakkerne er blevet meget tyndt og eftersom track&trace ikke finder noget data på mine pakker, ved jeg ikke om de kommer i morgen … )
[QUOTE=Lykke;1000526]Hehe… Det ved jeg godt Min x var 10 år ældre end mig
Man kan dog godt mærke nogengange at han enten 1) er det yngre eller 2) er en han…
Jeg tror på der er en grund til at det tit er manden der er ældst (at jeg så voksede fra min x på den måde at jeg mentalt blev ældst er jo så noget andet :))
:klapper: Skøre kat Den lugter nok underligt
Som Simone vil jeg foreslå bare at lade den ligge… Nobby har også dage hvor han virkeligt går udenom den, hvis den så ellers blir værdiget et blik - og andre dage skal den DØ :)[/QUOTE]
. o 0 ja, den får lov til at ligge på gulvet - hun er tit sådan med nyt legetøj - og så lige opudselig efter et par dage - så får den TÆSK !!!
[QUOTE=Skattekat;1000573].oO(manner, jeg er træt :S)
.oO(har været på julegavejagt med Andrea … altså på jagt efter hendes gave )
.oO(vi har været i alle byens forretninger, der kunne tænkes at sælge fodtøj og endte tilsidst i Bilka, hvor vi fandt noget brugbart :surrender1:)
.oO(var nødt til at indgå kompromis med mig selv og hente en pose grus i MaxiZoo … gruslaget i bakkerne er blevet meget tyndt og eftersom track&trace ikke finder noget data på mine pakker, ved jeg ikke om de kommer i morgen … )[/QUOTE]
Jep og har også fået sendt hertil før nu
Jeg bestillte først søndagaften så det er ikke fordi jeg har ventet længe, det irriterer mig bare, at have fået track&trace numre som så åbenbart ikke figurer i systemet
[QUOTE=Skattekat;1000597]Jep og har også fået sendt hertil før nu
Jeg bestillte først søndagaften så det er ikke fordi jeg har ventet længe, det irriterer mig bare, at have fået track&trace numre som så åbenbart ikke figurer i systemet [/QUOTE]
Grus har vi nok af…
Her kniber det mere med trøpiller til pilleovnen… de blev bestilt i sidste uge…
Nu har vi kun tre fulde poser tilbage :S dvs nok til de næste tre dage…
oO… Er helt færdig… Har vadet byen rundt i 4 timer med barnevogn og købe alle min venindes julegaver, sammen med hende… Og når man nu har chancen for at trille med barnevogn så gør man det gerne Lille Adrian snork sov fra det hele… Han er nemlig syg… Han har fået asmatisk bronkitis, og var pjevset… Men så var det godt Tante Maria her var god at putte hos, når nu hans mor ikke duede… Forresten så er det temmelig besværligt at spise cafe sandwich med en baby liggende halvt oppe på ens kind… Men hyggeligt det var det! Oo
oO Imorgen skal hele projektet samles, og jeg skal se om jeg lige kan nå en sidste tegning… Det ville være godt at få det lidt mere dystre tegninger med… Oo
oO Torsdag efter udstilling og fremlæggelse, står den på Juleferie!!! :yah::juletrae01 Oo
[QUOTE=Ann K;1000604]Grus har vi nok af…
Her kniber det mere med trøpiller til pilleovnen… de blev bestilt i sidste uge…
Nu har vi kun tre fulde poser tilbage :S dvs nok til de næste tre dage…[/QUOTE]
Ved ikke om du ved det, men byggemarkederne har poser i løssalg - ikke super kvalitet, men de kan sagtens bruges som reserve
Det ved jeg godt… problemet er at disse poser altid er med 8 mm piller… og vi skal bruge 6 mm
“Sneglen” stopper simpelthen til, hvis vi ikke bruger den rigtige størrese piller - jeps, vi har prøvet