Sagtens, det har jeg gjort flere gange.
.oO(tror jeg kommer til at gå tidligt i seng i aften, sidder allerede og nikker … )
.oO(sådan en dag med renden i butikker, er mere end skrog og hoved kan holde til :S)
[QUOTE=Ann K;1000635]Det ved jeg godt… problemet er at disse poser altid er med 8 mm piller… og vi skal bruge 6 mm
“Sneglen” stopper simpelthen til, hvis vi ikke bruger den rigtige størrese piller - jeps, vi har prøvet ;)[/QUOTE]
Jeg bruger også 6 mm og har da købt både i Silvan og Jem & Fix (tror jeg nok det var)
[QUOTE=Ann K;1000635]Det ved jeg godt… problemet er at disse poser altid er med 8 mm piller… og vi skal bruge 6 mm
“Sneglen” stopper simpelthen til, hvis vi ikke bruger den rigtige størrese piller - jeps, vi har prøvet ;)[/QUOTE]
De har både 6 og 8 mm i Jem og Fix, det mener jeg også de har i Land og Fritid
.o0 Så fik jeg købt alle julegaverne Forhåbentlig vækker de glæde - tankerne bag er ihvertfald kærlige
0o.
Gad vide hvornår kæresten kommer hjem:gruble:
Håber da ikke ham og hans gruppe ender med at sidde og lave projekt hele natten:)
Rigtig mad 3 dage i streg - det må være ny rekord Hvor er det skønt at jeg er færdig med de 15 timers forsøg der skal overvåges konstant og nu kan nøjes med at være på uni i normal arbejdstid og eller lave resten herhjemme.
Jeg mangler min computer. Jeg hader at skrive herinde på mobilen den gider ikke skrive det jeg vil skrive . Og den dobbelt poster tit.
Når nu vil jeg med god samvittighed nyede et krus hjemmelavet kakao med minimælk og stevia…og med lidt mindre godsamvidighed et stykke lagkage :engel2:
.oO(Færdig med bacheloropgaven! :yah:
)
.oO(Fik endda taget mig sammen til at få lidt søvn
)
.oO(Har være uden KG, skype, facebook og mail siden fredag, da jeg så åbnede for mailen i dag, var der en mail fra elgiganten om at jeg har vundet en Dolce Gusto maskine
yey! nu går det den rigtige vej)
.oO(…det ma da fejrest med sushi og hvidvin
)
Mænd beder enten Sejr eller Samson om at hælde kakaomælk over i krusene. Telefonen ringer og jeg snaker lidt og tager en mundfuld og er ved at får den gal i halsen te
så de have delt kakaoen. Jeg havde nok ikke forsøgt at lave hjemme lavet kakao på minimælk og stevia hvis jeg ikke ville have et glas også
når de kunne fortælle det smaget godt:engel2:
[QUOTE=Lykke;999975]Så de ser ud som google? Altså kraftige blå, grønne, røde og gule bogstaver på hvid bagrund… Ja, den blir det vidst svært at finde stof til
.[/QUOTE]
Dét der er seriøst det sjoveste, jeg har læst idag… tak for et godt grin!
Jeg må sgu indrømme, at jeg er rystet!
Nu skal du ikke opfordre Lykke til at være fræk!
. o O (Så er alle julegaverne købt)
:?
.
:klapper: :klapper: :klapper:
Så lidt da
[QUOTE=Shana;1000736]Nu skal du ikke opfordre Lykke til at være fræk!
[/QUOTE]
Opfordringer er slet ikke nødvendige - jeg skal nok være på pletten alligevel
Haley sover. Bliver nød til at vække hende, så hun kan sove bare en time i nat.
Vi mangler bare så meget, at få en nattesøvn og det lille pus, trænger til mad og ro.
Haley sover. Bliver nød til at vække hende, så hun kan sove bare en time i nat.
Vi mangler bare så meget, at få en nattesøvn og det lille pus, trænger til mad og ro.
Håber det lykkes
- Alle julegaver købt og pakket ind
- peanutbutter fudge lavet
- børne havregrynskugler lavet
Mangler
- voksen havregrynskugler ( m whiskey)