Oplevede det selv her i efteråret hvor det først var ‘jaaa, så er specialet afleveret’ og så igen en måned efter en masse billeder fra dimissionen…[/QUOTE]
Nej, det er dælme ikke sjovt. Heldigvis er min mundtlige eksamen ikke rykket, så jeg bliver stadig færdig sammen med de andre. Det betyder rigtig meget.
[QUOTE=Itzy Bitzy;1001060]Kan jeg godt forstå søde :trøste: det var også virkeligt uheldigt at du blev så syg
Men din mundtlige eksamen er heldigvis ikke udsat SÅ skal vi fejre det [/QUOTE]
[QUOTE=Theomilou;1001091]Det er fordi du er sådan en pæn pige, Hrönn :høhø:
Men som du véd: “Good girls goes to heaven…bad girls goes everywhere!” :-)[/QUOTE]
.oO(kom nu GLS! … har ikke tid til at sidde her hele dagen og har ikke lyst til at sætte en seddel på døren, alle kan jo se den :S)
.oO(men postbudet har været her med en pakke fra min søster … Umse-mumse, islandsk slik )
[QUOTE=Susanne W;1000869]Tog sin pony med i toget: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1885977.ece - det kunne jeg nu også have fundet på i sin tid
VH
Susanne[/QUOTE]
Min mor fætter er lidt eksentrisk i over ti år levede han med sin pony inde i sit parcelhus og det var ikke et særsyn i møgeltønder at han gik flere ture om dagen med ponyen og hans hund. Ponyen døde for et par år siden
Endelig har vi en kat i løb, og så er det den forkerte! Nå, men forhåbentlig smitter det Har dog godt nok gået og sagt de sidste par dage, at der er nok større chance for at jorden går under på fredag, end for at Jelly snart kommer i løb…
[QUOTE=Susanne W;1000828]Jeg ville nok komme til at fryse måsen en del i noget så småt - dødningehoveder eller ej Jeg endte med dem her - så må vi håbe det er nok til at holde de vilde dyr på afstand (hvis det nogensinde bliver så varmt at jeg stikker næsen udenfor en dør igen!)
VH
Susanne[/QUOTE]
Eller også bliver du overfaldet…fordi de vilde dyr, tror du er et hurtigløbende nyt vildt dyr på deres territorium