.oO Julis tanker

Den her stavebøf er godt nok en af de bedre! :høhø:

En af mine FB-venner poster et billede af en ung mand der firer sig ned af en væg med et reb.
Billedtekst: “My nephew…repelling… I love that boy !”
:klapper::klapper:

Til de ikke så engelskkyndige:
Repelling betyder frastødende. Det ord hun nok mente var rapelling (som det der med at fire sig ned fra ting hedder). :slight_smile:

Og mig, og mig, og mig!!! :smiley: (Nå ja… Og Ana :wink: )

Ja, det ender med, at burmeserne bliver dominerende på Viking Cats’ udstillinger :wink: Foreløbig er vi oppe på muligvis 6 burmeserkastrater og et ukendt antal voksne og/eller killinger :slight_smile:

Haha… dejligt der er så mange til at hjælpe mig og hystaden :smiley: Håber virkelig hun tager det pænt :slight_smile: Er begyndt at bære lidt rundt på hende her hjemme en gang i mellem… på den måde du viste mig, så hun vender sig lidt til at hænge der. Er SÅ bange for at hun får ålet sig væk

Til TICA kan du bære hende på en hvilken som helst måde, der passer dig og hende - du skal kun transportere hende fra ét bur til et andet. Men eftersom hun både er stærk og stædig gør det bestemt ikke noget, at du forsøger at lære hende det andet på en god og rolig måde :slight_smile: Hvis hun virker til at tage udstillinger godt som kastrat, er næste skridt jo at prøve FIFe udstillinger også. Og der skal du holde hende :slight_smile:

Ja ja… Som det passer hende! Det passer hende jo aldrig, med mindre hun kan sidde på nakken af mig :wink: Og der bliver hun kun til hun lige kommer i tanke om noget andet… hehe…

Nu tager vi liiige en udstilling ad gangen :smiley:

[QUOTE=PivC;1101426]Ja ja… Som det passer hende! Det passer hende jo aldrig, med mindre hun kan sidde på nakken af mig :wink: Og der bliver hun kun til hun lige kommer i tanke om noget andet… hehe…

Nu tager vi liiige en udstilling ad gangen :D[/QUOTE]

Jeg skal nok vise dig en sikker måde, du kan transportere damen på :slight_smile:

Tak :smiley: Og bliver jeg for usikker, så satser jeg på at jeg kan aflevere hende til en i nærheden :wink: Trøster mig selv ved tanken om at der er en masse kompetente kattemennesker omkring mig, som sikkert gerne vil hjælpe en udstillingsjomfru som mig :smiley:

Det er den ene ting…
En anden er at vi ofte praler af at vi har nogle af Europas bedste skovkatte… det kunne jo være dejligt om vi også kunne bevise det overfor dommerne ved at der faktisk kommer nogle af de dersens skovkatte på show :wink:

(Som det er nu, er der som oftest kun max tre skovkatte(kastrater) med… de er efterhånden godt kendt.)

Jeg ville også gerne at der kom nogle flere perserdyr… har praktisk talt aldrig konkurrence indenfor racen herhjemme.

Så jer der altid siger, at I da gerne vil prøve en ringudstilling efter TICAs system, men der er for langt til Sjælland, prøv nu at gøre en indsats for at komme til Strib… pretty please :slight_smile:

Hvor fedt at konstatere at der er lukket for vandet, helt uden varsel…
Har heldigvis fået et bad, og havde tappet vand til kaffe…

Edit - nu kommer der en tynd stråle når jeg tænder vandhanen… men træls alligevel…

Jeg har tænkt mig at komme til Strib med min ny nfo-killing og måske også Lillemanden :slight_smile: Thilde og jeg har talt en del om det allerede, og vi kunne godt tænke os at prøve en TICA-udstilling. Er meget spændt på det!

Sådan én har jeg også :slight_smile:

Jeg havde også planer om at udstille ham (som af mange forskellige årsager ikke blev til noget), og jeg havde præcis de samme betænkeligheder som dig. For når han ikke vil bæres, er han dæleme svær at holde fast :uha:

Men jeg er sikker på, Mette har helt styr på teknikken med Ana, så du behøver nok ikke bekymre dig :slight_smile:

Galliano vil gerne have lov til at klage!! Der går to mænd rundt i hans bryggers og han kan ikke få lov til at hjælpe dem!!!. Ikke alene har de jævnligt behov for at gå ud og ind af hoveddøren, den ene af dem er også allergisk over for katte (og så taler vi slet ikke om, hvor hamrende besværligt det er at få lavet noget som helst med en nærsynet burmeser på nakken)

Jeg har såmænd en gang på en FIFe udstilling fået bedømt hendes mor, mens hun klamrede sig til mig, for hun skulle dælme ikke ned på det farlige bord (Darak bruger vakkelvorne hvide plasticborde som dommerborde og dem stolede hun ikke på). Med den rette dommer er det ikke noget problem, mens en som Hanne Sofie Sneum sikkert ikke ville have tålt det (hvis man skal gå ud fra hendes argumentation for at vælge en gammeldags aby frem for en moderne burmeser til sin nominering i lørdags).

Du har mødt Galliano, kan jeg se … :høhø:

Vissevasse! Man må da virkelig holde øje med at de gør det ordentligt, de mennesker! Du burde klage! :regler:

Hilsen Whiskey, der også mener at han skal ha’ mindst næsen i alting :høhø: - og derfor føler med Galliano

.oO(min veninde har fødselsdag i dag og jeg aner ikke hvad jeg skal gi’ hende :surrender1:)
.oO(hun gav mig en kurv med alt muligt slik, men jeg ved jo at største delen blev bare hentet ind i det nærmeste skab derhjemme (hun ta’r regelmæssigt til Tyskland og shopper), så det er ikke en idé for mig …)
.oO(hvis jeg nu havde været lidt fremsynet, havde jeg syet en brødkurv og grydelapper til hende for et par uger siden … selv om jeg sagtens kunne nå det nu, gør tanken alene, at jeg har lyst til at kravle i seng igen :S)
.oO(det er længe siden jeg har været hjemme hos hende, så ved ikke hvilken stil hun kører lige nu … hun er en af dem der skifter hele tiden :venter:)
.oO(hun har en kat, men hvis den skulle have en seng, skulle den nok farvekordineres med det rum den skulle stå i … :cool:)
.oO(:argh:)

[QUOTE=Skattekat;1101473].oO(min veninde har fødselsdag i dag og jeg aner ikke hvad jeg skal gi’ hende :surrender1:)
.oO(hun gav mig en kurv med alt muligt slik, men jeg ved jo at største delen blev bare hentet ind i det nærmeste skab derhjemme (hun ta’r regelmæssigt til Tyskland og shopper), så det er ikke en idé for mig …)
.oO(hvis jeg nu havde været lidt fremsynet, havde jeg syet en brødkurv og grydelapper til hende for et par uger siden … selv om jeg sagtens kunne nå det nu, gør tanken alene, at jeg har lyst til at kravle i seng igen :S)
.oO(det er længe siden jeg har været hjemme hos hende, så ved ikke hvilken stil hun kører lige nu … hun er en af dem der skifter hele tiden :venter:)
.oO(hun har en kat, men hvis den skulle have en seng, skulle den nok farvekordineres med det rum den skulle stå i … :cool:)
.oO(:argh:)[/QUOTE]

Et gavekort på en seng efter eget valg?

God idé :ok: og det kræver ikke meget energi at skrive det på computeren :smiley:

Jeg tror faktisk ikke hun er interesseret i en seng til Oscar, for så havde hun vel bestillt en til ham for flere år siden … og så har hun et sted et gavekort liggende, på en usyet nederdel :ups: