Noget siger mig at kattenes nye kradsetræ snart er på vej - det har lige skiftet status til ‘vollständig’ fedt fedt fedt!
Det må jo betyde det bare skal sendes nu
Wheeeeeeee! Det glæder jeg mig til! Det bliver skønt at se nogle skovkatte - og jer!
Hvornår er den udstilling?
Vi har da lidt NFO’er på lager.
[QUOTE=PiaR;1101483]Hvornår er den udstilling?
Vi har da lidt NFO’er på lager.[/QUOTE]
-
-
- november
- november
-
Hmm, lørdagsvagt på biblo.
Men søndag er fri. Og der måske stadig en snumling eller to på lager til den tid.
[QUOTE=PiaR;1101489]Hmm, lørdagsvagt på biblo.
Men søndag er fri. Og der måske stadig en snumling eller to på lager til den tid.[/QUOTE]
Og Strib er ikke længere væk end at det godt kan gøres som en dagstur
.oO(Wuhuuuu … begge mine pakker er ‘‘på vej til levering’’ i dag )
.oO(men det betyder, at jeg må blive hjemme, indtil GLS har været her … )
[QUOTE=PiaR;1101489]Hmm, lørdagsvagt på biblo.
Men søndag er fri. Og der måske stadig en snumling eller to på lager til den tid.[/QUOTE]
Det ville da være fantastisk med en snumling eller to! Eller en anden kat fra Casa Robdrup. Tænk, hvis vi for en gangs skyld kunne komme op på et pænt antal NFO’er- dommerne bliver ellevilde.
Jeg ELSKER min dyrlæge Det går som smurt og de er både dygtige og søde. Så der var is til hele hospitalet idag
Men hvordan undgår jeg at Supermor Dione ikke slikker farven ud af drengenes ører???
Ork ja, vi kører jo gerne endnu længere for en enkelt dag på udstilling.
(desværre er Strib bare på den forkerte side af broen…)
[QUOTE=Skattekat;1101498].oO(Wuhuuuu … begge mine pakker er ‘‘på vej til levering’’ i dag )
.oO(men det betyder, at jeg må blive hjemme, indtil GLS har været her … )[/QUOTE]
.oO(og så kan jeg ikke bruge den undskyldning længere … GLS har lige været her :D)
.oO(’‘købte’’ græspiller for mine bonuspoints og de kan godt spises (mener Spotty og Bambina), men kun hvis jeg brækker dem over … det gør jeg også med gærtabletter, for de kan ikke finde udaf af spise dem hele :rulleøjne:)
.oO(fik en ‘‘trial-pack’’ med Cosma dåsemad og den med tunfisk ser ud til at være et hit hos B’erne og Spotty … Miden er ikke ret meget for at spise vådmad)
Jeg skal gøre mit yderste for at overtale chaufføren
[QUOTE=Ann R;1101472]Vissevasse! Man må da virkelig holde øje med at de gør det ordentligt, de mennesker! Du burde klage!
Hilsen Whiskey, der også mener at han skal ha’ mindst næsen i alting :høhø: - og derfor føler med Galliano[/QUOTE]
Nullen er meget enig Selv svigermors toiletbesøg kontrolleres her
(Tror hun blev lettere overrasket over pludselig at have en burmeser i nakken i den situation
)
[QUOTE=Ann R;1101472]Vissevasse! Man må da virkelig holde øje med at de gør det ordentligt, de mennesker! Du burde klage!
Hilsen Whiskey, der også mener at han skal ha’ mindst næsen i alting :høhø: - og derfor føler med Galliano[/QUOTE]
MIN søn har RET!
Lucky
Galliano ville ønske, at alle dem, der giver ham ret, ville prøve at forklare behovet for hans dumme dumme mor! For selv når manden åbner den spændende dør, så stopper hun ham alligevel
Og så har de endda lige fundet en ristet mus derude - men det har Galliano ikke hørt endnu
Kære Galliano
Jeg er bange for kampen er ulig, for hun har en tommeltot, og det gør noget ved de toben…
Til gengæld vil jeg opfordre dig til at tisse på hendes hovedpude for at vise din utilfredshed… Jeg garanterer du får ekstra opmærksomhed så
Lucky
[QUOTE=Beydana;1101515]Nullen er meget enig Selv svigermors toiletbesøg kontrolleres her
(Tror hun blev lettere overrasket over pludselig at have en burmeser i nakken i den situation
)[/QUOTE]
Haha! Jeg glæder mig sådan til at svigermor engang møder Ana. Svigermor kan IKKE lide katte! De må da gerne være der når det nu ikke kan være anderledes, men de skal bestemt ikke kravle på hende eller gå hen til hende… Hun bliver helt stiv og sidder bare og mumler “Gå væk mis! GÅ VÆK MIS!”
(Hun er ikke bange for dem eller sådan, hun bryder sig bare ikke om dem, synes de er lidt ulækre-agtigt)
Svgerfar er helt vild med dem til gengæld
[QUOTE=PiaR;1101509]Ork ja, vi kører jo gerne endnu længere for en enkelt dag på udstilling.
(desværre er Strib bare på den forkerte side af broen…)[/QUOTE]
Men så kan der jo arrangeres samkørsel
[QUOTE=PivC;1101530]Haha! Jeg glæder mig sådan til at svigermor engang møder Ana. Svigermor kan IKKE lide katte! De må da gerne være der når det nu ikke kan være anderledes, men de skal bestemt ikke kravle på hende eller gå hen til hende… Hun bliver helt stiv og sidder bare og mumler “Gå væk mis! GÅ VÆK MIS!”
(Hun er ikke bange for dem eller sådan, hun bryder sig bare ikke om dem, synes de er lidt ulækre-agtigt)
Svgerfar er helt vild med dem til gengæld :D[/QUOTE]
Mon ikke Ana vil gøre alt hvad hun kan for at overtale din svigermor?
Så har jeg været et smut i Rema1000, ordnet badeværelse - inklusive det næsten stoppede afløb i vasken, gulvene er taget - tørmoppet og vådmoppet, og så har jeg lige siddet i solen i 20 minutter for at få mine D-vitaminer…
Så nu vil jeg lige slappe af lige, og vente på at jeg får skygge i et hjørne af haven - det sker omkring kl. 14.30/15-ish - og så skal jeg sidde derude resten af dagen, inden jeg skal tidligt i seng. Skal op senest halv seks i morgen, for at være på dyreinternatet halv otte (Skal med på dyrlægerunden som observatør)