.oO Holddaheltop… nu forstår jeg det!
.oO Hvor er det morsomt!
.oO Holddaheltop… nu forstår jeg det!
.oO Hvor er det morsomt!
Ej jeg kan huske engang mine forældres gamle hund (schæfer/skt. berhard blanding) havde rullet sig i komøg - han var helt grøn
uhm masser af hjemmelavet hyldeblomst saft - det smager altså helt fantastisk!
Ok, det grønne slap jeg for… Men Fido havde langt flere brune pletter end han plejer, og Jæn fandt heldigvis nogen noget tørrere lorte. :høhø:
Rex gik KUN efter komøg når det var helt frisk han gjorde det 2 gange… Den ene gang beklædte vi bagagerummet i min fars bil med plastik, kørte af sted med vinduerne åbne og næserne lukkede og “kylede køteren i havet” som vi kaldte det
det er også næsten det der virker bedst! altså kyle køteren i havet!
det gør vi også helt konsekvent hos mine forældre! ind i hundekassen og 6 km ud til vesterhavet og så ud i vandet med hunden! 20 minutter senere er hunden overraskende ren :høhø: og det helt uden at få ondt ryggen e.l. træls som man får ved at smide dem ind under bruseren
Jeg forsøgte også at snyde Fido i vandet kort efter, ved at kaste hans bold liiidt for langt ud. Ejer fortalte at han er god svømmer og endda dykker. Men om han ville gå i? NOPE!
Er du da vimmer!! Så ville al den dejlige lugt da forsvinde
ork - hvis man virkelig vil, smider man da bukserne, snor på hunden og så sopper man ellers ud!
når først hunden er i vandet så går det som regel af sig selv du kan nemlig sikkert soppe længere ud end hunden kan bunden før trusserne bliver våde
(medmindre det er en grandanois eller sådan noget stort noget :høhø: )
Ja! :høhø:
[QUOTE=PiaB;899366]ork - hvis man virkelig vil, smider man da bukserne, snor på hunden og så sopper man ellers ud!
når først hunden er i vandet så går det som regel af sig selv du kan nemlig sikkert soppe længere ud end hunden kan bunden før trusserne bliver våde
(medmindre det er en grandanois eller sådan noget stort noget :høhø: )[/QUOTE]
Det havde jeg måske overvejet hvis det ikke var lige ved siden af noget fancy etagebyggeri og overfor en cafe med spisende gæster.
Heldigvis havde min far en haveslange med bruse funktion. Og det var der vi var på vej hen.
Her er der kun kommet nogle få rabulder rabalder brag. Kattene er ligeglade - de hygger bare… Og jeg vil have FLER brag - sådan nogle OOOOOOORN’LIGE nogle Det har vi nemlig ikke haft her i min del af landet/byen…
[QUOTE=PiaB;899361]det er også næsten det der virker bedst! altså kyle køteren i havet!
det gør vi også helt konsekvent hos mine forældre! ind i hundekassen og 6 km ud til vesterhavet og så ud i vandet med hunden! 20 minutter senere er hunden overraskende ren :høhø: og det helt uden at få ondt ryggen e.l. træls som man får ved at smide dem ind under bruseren :)[/QUOTE]
Kan stadig huske dengang jeg kom hjem til et tilsyneladende hundetomt hus…
Sedlen fra hundelufteren lå på stuebordet:
Undskyld, undskyld… men jeg kunne ikke nå at vaske Sif… hun er lukket inde på badeværelset.
Allerede på vej over til badeværelset fik man en ide om, hvad der ventede :brækkesig:
HVAD Sif havde rullet sig i, fandt vi aldrig ud af… men det tog tre omgang shampoo bare at få det fedtede ud af pelsen! uha:
Og to samfulde døgn med alle vinduer åbne, førend at vi igen kunne holde ud at bruge badeværelse og soveværelset :bvadr:
skyerne her truer bare…
kom nu med det sindssyge vand og torden - jeg vil haaa! :høhø:
Uha, sikke et vejr. Det lyner, tordner og hagle. Alle sluser er vist åbnet deroppe nu.
Synd for alle der er til Grøn koncert i dag
[QUOTE=PiaB;899376]skyerne her truer bare…
kom nu med det sindssyge vand og torden - jeg vil haaa! :høhø:[/QUOTE]
Du må godt få det vi har, det er lige lovligt slemt, for mig.
Wuuuhu, vi har også lige fået en skylle ;p
[QUOTE=irene;899381]Uha, sikke et vejr. Det lyner, tordner og hagle. Alle sluser er vist åbnet deroppe nu.
Synd for alle der er til Grøn koncert i dag[/QUOTE]
det er SÅ snyd… her i Ishøj er vi gået glip af al tordenvejr i år… jeg vil have vilde lyn og høje brag… MEGA meget tak!!!
Fandt nogle små bægre i Aldi der hedder “Frugt dessertkvark” med 302 Kcal i sådan et bægre.
Det er da okay som erstatning for et måltid, er det ikk :?
3 bitte små truende bulrer i det fjerne - var det virkelig ALT hvad vi måtte få?!
Selv Katja-kat kom ind fordi det truede - hun fik helt sikkert afbrudt en spændende musejagt eller sådan noget. Det var ikke pænt gjort skyer!
[QUOTE=Ann K;899375]Kan stadig huske dengang jeg kom hjem til et tilsyneladende hundetomt hus…
Sedlen fra hundelufteren lå på stuebordet:
Undskyld, undskyld… men jeg kunne ikke nå at vaske Sif… hun er lukket inde på badeværelset.
Allerede på vej over til badeværelset fik man en ide om, hvad der ventede :brækkesig:
HVAD Sif havde rullet sig i, fandt vi aldrig ud af… men det tog tre omgang shampoo bare at få det fedtede ud af pelsen!
Og to samfulde døgn med alle vinduer åbne, førend at vi igen kunne holde ud at bruge badeværelse og soveværelset :bvadr: [/QUOTE]
Jøsses!! O_O Ja ok, heldigt at jeg rent faktisk har noget hundeshampoo stående fra tiden som ilderejer. Et lille dyr max vask 3 gange om året = meget lille forbrug!