Jaaa, det er jo morfin af den syntetiske slags, man ikke udvikler afhængighed af. Men skæv, det bliver man…
Ifølge min gigtlæge er der typisk to reaktioner på Dolol - enten bliver man ret skæv, eller også kan man ikke mærke det i hovedet…
jeg hører - som nævnt højere oppe - til den sidste kategori… Jeg tager så også bare 50 mg ad gangen.
Har lige set vejrudsigten og det skulle blive bedre og bedre dag for dag fra nu - i hvert fald indtil midten af næste uge
Uhm god mad og god vin i godt selskab på terrassen i solskin. Tror der er over 20 grader lige her
o O Handlinger siger så meget mere end ord, man kan komme med flotte floskler, men når ens handlinger siger det stik modsatte, så ved jeg godt hvad jeg vælger at tro på O o
[QUOTE=Lotte;899458]Puhaaa …
- Har de overvejet dig akut, når du har så mange anfald ?
- Nogen blir jo opereret akut for galdesten ?
Men det ved jeg ikke om de gør, når nu de ved du har det…[/QUOTE]
De tager kun en ind, hvis man kommer med ambulance og galdebæren er betændt… Og efter som det her lige er blevet opdaget Frygter HIV-smitte: Nu skal 719 patienter undersøges | BT Sygdomme - www.bt.dk
er jeg pludselig ret glad for at jeg ikke skulle ind akut Det er nemlig på den afdeling og med en kikkert jeg skulle opereres…!!!
Er helt ør i hovedet i dag, blev vækket 5.22 i morges af en lettere forvirret dame som ville købe en killing… Bad hende ringe igen efter kl 9.00 men hørte som forventet ikke mere fra hende.
Fik så gjort rent til et andet hold skulle komme og se på killing, de kom aldrig og meldte ej afbud…
Skulle have været til fødselsdag ved svigermor, men orkede det ikke, så Linea tog bussen derover, så der henter Claus hende på vej hjem fra job
Sindsforvirrede mennesker skal man alligevel ikke sælge kat til.
.oO(Ved ikke rigtig om jeg tør se filmen som kommer på TV 2 nu kl.20…det er garanteret sådan en rigtig tudefilm … Hachiko - en ven for livet…hedder den…den skulle være en virkelig hændelse)
Jeg skal i hvert tilfælde ikke se den - for er sikker på den vil trække tårer fra start til slut, og i flere dage efter…
Jeg sagde med det samme, da jeg så klip fra filmen. Den skal jeg bare ikke se. Jeg har i forvejen, sådan en dag, hvor alt med føleser bare rammer. Vil ikke tude resten af dagen.
.oO(Nårh…nu igen…)
Ja…nu har jeg også besluttet at jeg vil ikke se den…
Sikkert et stort tab.
Nej…jeg springer også over…vil heller ikke tude resten af dagen.
Du får lige sådan en lille en her :trøste:
nå så gik DMI fra “regn regn regn og lorte sommer” til bragende solskin Egentligt dejligt at Thy går fri af det værste uvejr - det har lige givet kattene indtil videre 2½ time ude i lækkert varmt solskin. Trods klokken er over 8, så er der næsten 20 grader på terrassen, fordi den ligger totalt i læ
SKØNT SKØNT SKØNT!
så kan de også komme ud heeeeele dagen i morgen, mens vi tager der sidste store nap med rengøring i hele hytten, så jeg bare lige skal støvsuge søndag og derefter kan aflevere huset med god samvittighed
SÅ skal jeg love for at uvejret kom hertil.
Med et ordentligt brag og et lyn der slog ned, så strømmen røg.
.oO(40 mm regn er det blevet til her i dag…Du danske sommer…jeg elsker dig…eller nowet )
SMS besked fra gemalen tidligere på eftermiddagen :" Nu har jeg haft 3 begravelser - men ingen bryllupper :)"
Han vikarierer i kapellet i denne og næste uge
Hoooold da op der kom vand
Nåh jeg vil fortsætte den gode stime og se endnu et Tim Minchin show