.oO Kattens til novembertanker

. o O Det har nu sine fordele, at være den ny Førstekat. :?

. o O Nu er det nemlig mig, der får lov at slikke mors tallerken ren. :thumbup:

. o O Og jeg vidste slet ikke, at jeg kunne lide sovs. :høhø:

:pote: Snehvide

He he he he det nye udested vi har fået er vildt sjovt, men det fedeste er døren :smiley: Hold op vi kan få den tobenede til at rejse sig mange gange på en aften…

:pote: Tino, Lucky, Sugieh og Dione

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIhhhhhhhhh… la’ vær… nejjjj… vil ikke… la’ nu vær’… nej, flyt den saks… ufff, vil ikk’… gå væk…
uf, altså!!!

:pote: Emil - der igen har fået studset toppen (vi skal jo være udstillingsklar :wink:

nomnomnomnomnom FP m krabbe nomnomnomnomnom

:pote: Brian og Leo

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

:pote: Thane

Hmmm… hvor skal jeg lægge mig og slå mave efter al den mad… på sofaen???.. på spisestuestolene???.. på reolhylden???.. nej udestuen er for kold!.. og soveværelset er for langt væk fra alt det sjove… hmmm… lammeskindet :thumbup: selvfølgelig!

:pote: Ting

Uff, det regnede på min daglige gåtur… :venter:

Der er nogen, som har været så frække at stjæle mine havemøbler!!! :uha:

Rafiki :pote:

uff jeg har været henne og besøge en eller anden dyr læge idag - og hun stak mig og pillede mig i ørene og jeg fik kun EN godbid

og nu hvor vi er kommet hjem roder moar osse ved mine øre og drypper dem og er smadder træls

Næste gang Silke siger jeg skal stikke af når transportkassen kommer så lytter jeg altså til hende for hun er jo lidt ældre end mig

:pote: My

Haha nu skal jeg ikke stikkes i et helt år … men My skal snart igen :muhaha:

Nu vil jeg lige gå min madskåle runde og småspise hele vejen rundt inden jeg dejser om på sofaen

:pote: Silke

. o O ( Mooooooaaaaaarrr, jeg kan se bunden af madskålen, skyyyynd dig at komme! :uha: )

:pote: Waldo

. o O ( Ti nu stille Waldo, jeg prøver at sove! Mon ikke du overlever at kunne se en plet i bunden af madskålen på 0,5 x 0,5 cm, til imorgen!? :surrender:)

:pote: Mikki

.oO Synes godt nok det er længe siden jeg har set hende den sort/hvide i min have :?
.oO Min tobenede mumlede noget om, at den vidst er blevet rigtig syg, noget nyresvigt noget, og nu skal hun passe den i weekenden, det er hun vist ikke helt begejstret for.
.oO Selvom jeg ikke helt ved hvad jeg skal mene om den kat i min have - så krydser jeg mine små poter for, at hun klarer skærerne - det må ikke være rart at være så syg :S
:pote: Bina

Så kom ham mennesket kalder Lillebror.:smiley:
Og ved I hvad - først prøvede han at løfte mig det fandt jeg mig ikke i, så skyndte mig at komme ned igen.:surrender1:
Så nussede han mig, det er han altså god til. Og så legede han lidt med mig i min dejlige papkasse.:thumbup:
Men han gik næsten med det samme igen :uha:

Altså - når jeg får mennesker på besøg skal de blive lige så længe som jeg ønsker:regler:
Nu er jeg fornærmet og har lagt mig langt væk fra mennesket…

…oO Det var dog… så hold dog op med at pille på mig! Bare fordi de kvidrer om et eller andet fødselsdag, behøver de vel ikke rode på mig hele tiden uopfordret. Jeg skal nok selv komme når jeg har lyst. Nå! :regler:
Hvis de ikke holder op, får de snart BLIKKET! :muhaha:
-/Tullen

Hvis jeg nu stirre længe nok på hende mennesket, forstår hun mon så der skal mere Lux i en af de bøtter hun lige vaskede op for en time siden:?
Tvivler ærlig talt…

:venter::venter:

. o 0 hvorfor lægger min madmor aldrig billeder ind af mig mere ??

. o 0 tsk…tsk… er lidt fornærmet over det - så nu prøver jeg bare selv, nå !

. o 0 jeg ligger og hygger mig i min radiatorseng… og det er bare et gammelt billede - men nu måtte jeg gøre noget for at blive set…

[QUOTE=Ann R;976016]…oO Det var dog… så hold dog op med at pille på mig! Bare fordi de kvidrer om et eller andet fødselsdag, behøver de vel ikke rode på mig hele tiden uopfordret. Jeg skal nok selv komme når jeg har lyst. Nå! :regler:
Hvis de ikke holder op, får de snart BLIKKET! :muhaha:
-/Tullen

[/QUOTE]

:flag: tillykke med fødselsdagen Tullen… Det KAN være en god dag… her i huset er der somregel lidt ekstra guf af en eller anden slags, når den tobende snakker om den dag :slight_smile:

:pote: Sugieh, Dione, Tino og Lucky

[QUOTE=DK Sugieh;976106]:flag: tillykke med fødselsdagen Tullen… Det KAN være en god dag… her i huset er der somregel lidt ekstra guf af en eller anden slags, når den tobende snakker om den dag :slight_smile:

:pote: Sugieh, Dione, Tino og Lucky[/QUOTE]

(Mumle… Hun skal nok få guf - bare hun holder op med at kigge sådan på mig… jeg har sgi aldrig troet på det med skorpioners øjne før jeg fik hende dér… mumle… )

Pjat - jeg elsker hende højt og omvendt. Men hun HAR altså et noget så, øhm, fast blik!

Hvilken herlig ro - og nu er hele huset mit igen, mit og kun mit!
Hende den lille ‘prinsesse’ der er nu fin nok - når hun ligger og putter :slight_smile:
:pote: Yasha

oO Hvor er det skønt, at slaverne har købt sådan en kæmpe stor sprit ny seng til os Oo

MMMMMMMMMMMMMMMMM… vi har fået den sidste dåse MJAU vådfoder… den med laks oven i købet :savle:
Så skidt med at de underlige vovkatte skal spise lam… MJAU er nemlig meget bedre!!!

:pote: Thane… og resten af Banden :wink:

Tillykke med fødselsdagen til søde Tullen. Man kan åbenhart godt være blåøjet uden at være blondine… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

. o O Jeg har både fået klippet kløer og været i bad… :?

. o O Så kommer transporttasken frem i morgen aften… :tihi:

. o O Og så skal vi ud på tur igen i overmorgen. :wehu:

:pote: Rags

Bølle-missen havde dejlig mad med til os i dag. Vi har allerede spist fire poser :wehu:

Asani, Abasi og Chili :savle:

Jeg så, at mor kom hjem med mere Lux i dag, og så kan de små gerne beholde deres fancy pose-babymad :rock:

Magic :cool:

.oO(endelig pause, efter at have været på arbejde i flere timer …)
.oO(ligger og putter på mors skød, hun siger jeg er den sødeste af alle rødhårede missetøser … det vidste jeg nu godt :rulleøjne:)
.oO(men jeg holder nu også meget af hende :love2:)

:pote: Bambina, Chefkontrollør for Skattekat Design