oO Kattens til tanker Oo

Mister her:
Vi katte har da også tanker, så hvorfor skriver vi ikke også herinde?
Hende mennesket har slæbt et nyt såkaldet “kattemøbel” hjem, det er nu udemæket at sove min lange lur på. Jeg vil dog gerne klage over al det vand der i min have, det hører ingen steder hjemme…

11 Synes om

Gizmo her, jeg har fået besøg af en der stinker af de der 2 katte der vidst nok hedder Simba og Aslan.

Dem var jeg engang på weekend hos…

Føj dem kan jeg ikke lide…

Når men hende damen siger hun passer mig… Pff jeg passer da fint mig selv…

Hvad en gammel kat ikke skal finde sig i…

Hun tager heldigvis hjem imorgen, så kommer mine mennesker tilbage.

Jeg har mijavet af hende passeren…

Og så har jeg lagt ved siden af hende i sofaen og krævet nus, så hun lugter dejligt af mig :smiley:

7 Synes om

Bahh søster dims, nu har du hvæst af mig da jeg ville putte med dig og mennesket, og du gik anden gang jeg prøvede, også tror du, du bare kan ligge ind i mellem mennesket og mig, når jeg putter helt tæt på hende og ikke ved hendes ben? Glem det, om end jeg er sød nok ved dig, til at kun slå blidt med poten uden klør - nu er mennesket mit igen!
:pote: Masso - der stadig ikke forstår Mille ikke vil putte med mig, bare fordi jeg nogen gange kommer til at lege i stedet for at putte :ups:

9 Synes om

Det gør jeg også. Men jeg har kun menneske, så her er det hende der står for tur. Og så jamrer hun sig som om hun er en lille bitte killing der er ved at blive spist. Ej men hvor ynkelig kan man være? Så må jeg jo opdrage på hende, for den slags piven er hun altså for stor til. :slem:

:pote: Delle

10 Synes om

Herhjemme leger vi med hinanden, Mister forstår et hint når jeg giver ham det.
Hende mennesket har det med at lege med noget der hedder med garn, det prøver jeg at hjælpe med, mennesket synes dog ikke det er særligt smart…

Mister ved godt at herhjemme har jeg førsteret til menneske, mad og alt det andet, så han trækker sig naturligvis, når jeg beder ham om det…

:pote: Stine

10 Synes om

Dumme mennesker, de proppede mig igen i den der kasse og videre ud i den rullende dims, selvom jeg fortalte dem jeg absolut ikke gad, jeg ville bare være hjemme ved lillebror :argh: Og tror I de kunne nøjes med at tale om, det de kalder min vægt? Nej en dum dame, skulle både mærke på mig, lytte på mig, kigge mig i ørerne med en mærkelig dims, jeg aldrig har set før OG stikke i mig :angry:

Men jeg fik kun ros, noget med at jeg havde tabt mig og alt i alt var en overordentlig fin dame - det kunne de da have set, hvis de bare kiggede ordentlig på mig derhjemme :dokdok:

:pote: Mille

9 Synes om

Mennesker er generelt mærkelige Mille :dokdok:

katlig hilsen fra Robin

5 Synes om

Stine her - jeg er blevet spærret inde i det rum, hvor mennesket går på bakken. Noget med en urinprøve.

Jeg klager højlydt min nød, lige lidt hjælper det.
Jeg kan tydeligt høre mennesket, men hun reagerer ikke.

Hvis I ikke hører fra mig, har jeg lidt en frygtelig død men jeg var indespærret…mm

9 Synes om

Vi er altså noget bekymrede.
Mennesket har fundet den ting frem som hun kalder en kuffert, og pakket en masse ting ned i den.
Heldigvis har hun ikke pakket vores ting, så vi håber, at vi ikke skal nogle steder.

Hende den søde Nethe har i dag været og hente en nøgle til vores palæ, fået forevist mad, toiletter mm, så noget tyder på at vores menneske vil svigte os.
Hun siger godt nok at det kun er fra søndag aften til fredag eftermiddag, men for sådan nogle som os er det jo mere end en evighed…

Nå, vi håber alt det bedste, vi hørte at Nethe fik forevist skabet med vores slik, så vi håber, at hun giver og noget af det…

Kh Stine og Mister
_ der behørigt sørgede for at Nethe fik en masse vigtige beskeder med hjem til katten derhjemme…

8 Synes om

Stine og Mister :scream_cat:

Nu bliver jeg helt bekymret for jeres menneske, hun sådan skal væk

men dejligt der er sørget for i bliver passet på :ok:

Hilsen mis

6 Synes om

Kære Mis

Vores menneske skal nok klare sig, hun skal på noget der hedder SANO, som er for folk med gigtsygdomme. Det er sådan noget med træning og undervivsning :sleeping: :sleeping: :sleeping:

KH Stine og Mister

7 Synes om

Så er vores menneske hjemme igen. Der har været en sød dame et par timer hver dag - hun har endda lukket op for haven.

Mennesket skulle selvfølgelig ikke vide hvor glade vi var for at se hende, så vi skyndte os i haven, og gav hende den kolde skulder - helt som der står i Manualen for Vigtige Katte.

I nat var Stine dog glad for at mennesket var der igen, og Stine blev ved med at prikke til mennesket, hver gag menneskets hånd bare nussede en my forkert…

Nu er det forhåbentlig hverdag igen, og mennesket bliver hvor hun hører til!

Kh Mister og Stine
To Vigtige Katte

9 Synes om

Jeg prøver at få menneskemor til at forstå at vi skal gå tur, så jeg graver i den der nye taske med det store vindue. Det ved jeg ikke om jeg må, så når mor kigger, stikker jeg af. Jeg ved godt vi plejer at gøre det om aftenen, men mor tog mig ikke ud i går så jeg vil nuuuuuuuuuuu. Mon hun forstår en hentydning hvis jeg hiver den hen til den anden taske?

:paw_prints:Delle

9 Synes om

Vi vil gerne klage over, at varmen er forsvundet.
De der 1cifrede tempereturer er altså ikke noget for fine stuetigere som os. Især Mister hader når det sker - så skælder og smælder han på mennesket de næste par måneder, indtil hun er ved at blive vanvittig.

Kh Mister og Stine

5 Synes om

Menneskemor ville ikke overlade sin stol til mig. Hvad betyder det at hun for en gangs skyld har lavet rigtig morgenmad til sig selv? Og at jeg plejer at ligge på den anden stol? Er jeg måske ikke hendes lille prinsesse? Det vigtigste i verden? Er jeg ikke? :ked:

:pote: Delle

6 Synes om

Delle, vær bare rolig, efter hendes skriv om dig er du hendes lille prinsesse og den vigtigste i verden :hjerte:
Universets centrum, rent ud sagt :thumbup:

4 Synes om

Hun kom da også tidligere hjem i dag. Det manglede da også bare andet. Så nu ligger vi på sofaen og ser et eller andet. Jeg er ligeglad, så længe jeg kan ligge op ad hende og blive nusset.

7 Synes om

Hvor er klagen jeg også kan skrive under på
Hilsen Staldkatten mis

3 Synes om

Det er ellers så hyggeligt, så kan man ligge tæt med mennesket igen eller sågar snige sig ned og få plads under dynen!

:pote: Masso

5 Synes om

Under dynen?
Nej tak, en privat pude ved siden af menneskets hoved, så det passer med menneskets hånd
:smile_cat: Stine

4 Synes om