Oops, I did it again

Ja… jeg BURDE jo være klogere end at ha’ en plastikpose hængende med “udstillingsrester” - når der blandt resterne var to poser med RC-vådmad.

Jeg tro’de kun de havde fået fat på én af dem, og at jeg havde reddet den i tide - ganske vist med huller, men dog med indhold (som de så fik på en tallerken til særlig Ibs udelte glæde) - men det viste sig her for et øjeblik siden at der åbenbart havde været TO poser i den bærepose… og den anden… var godt og grundigt gennemgumlet :dokdok:

MAN har vist hygget sig :lol:

Men jeg ved nu ikke hvor “digest sensitive” selve posen er :uha:

Du sulter vist de stakkels katte… :klapper:

HAHA hvor sjovt :slight_smile:
Rosa var engang stukket af med en vacumpakket frossen laks som lå til optøning,den så også nogenlunde sådan der ud.

Du må da gerne lægge flere billeder op af Ib og de andre :slight_smile:

:tihi: Så kan du lære at pakke alt væk, når du kommer hjem :slight_smile:

Det har vi skam også prøvet et par gange :slight_smile:

:lol:

:lol: ja ja, hvis man ikke lige har et aktivitetsbræt til foder, så er der jo mange måder at gøre tingene på :lol:

Sådan ser det også ud herhjemme pt :tihi: Fellini synes åbenbart at Hills kastratfoder er gooodt… men det synes jeg ikke.

:klapper::klapper::klapper:

Der er gonnok nogen der har holdt fest

Hehe det syn synes jeg at have set en hel del gange før … De har vidst rigtig hygget sig :tihi:

Der er nogen der har hygget sig:LOL:

Jeg er faktisk imponeret over deres lugtesans. Ikke nok med at de havde gumlet/flået bunden ud af den bærepose som maden var i, de havde jo så osse fået selve pakkerne op (tørfoderet deri var sjovt nok urørt, selvom det også er varianter de vældig godt kan li’…)

Men alligevel … at de kan dufte “mad” gennem både en plastikpose OG sådan en foliefætter… det er da ret godt :slight_smile:

Og hvorfor FAEN det så lige skulle spises NU… det er en pose fra… hmm… Sverige tror jeg… :?

:tihi: Sådan kan de også komme til at se ud her i huset… Min Bullerpige går selv hen og åbner madskabet, piller en (eller flere) portionsposer op af kassen… og vupti, så er gulvtæppet i gangen sovset ind i kattemad, og Buller sidder og glor på mig som om hun ikke aaaner noget om hvordan der er kommet til at se sådan ud :muhaha: Sidst måtte jeg vaske gulvtæppe kl. 2 om natten fordi hun lavede det nummer :venter:

Note til mig selv :

Opbevare tør & vådfoder i skab
Indkøb og installer børnesikring

Især hvis jeg skal have Ib’s søster med hjem :surrender:

Mjah. Whiskey bed hul i en ny 10 kg pose med tørkost, før jeg nogensinde fik den op af kassen fra zooplus sidst. Og nej, det var ikke meningen den skulle i brug med det samme :doh: Det var ikke engang noget specielt, det er det samme foder de har i skålen… :rulleøjne:
Lille vandal! :smiley:
(Ravn: Whiskey er Ales bror… :slem: )
I øvrigt synes mine også det der vådfoder smager godt. Jeg tager det som regel ud af posen før de får det :muhaha: :stuck_out_tongue: :lys-ide:

[QUOTE=Ann R;1019768]Lille vandal! :smiley:
(Ravn: Whiskey er Ales bror… :slem: )[/QUOTE]

Åååh, ved Loke’s n*sseskæg, hvad har jeg dog rodet mig ud i? :doh: :dokdok: :tihi:

Hehe…
Altså hvis Ale minder om sin bror kan jeg love dig en kærlig kat med masser af gåpåmod, der ikke er kræsen. Det kan man også være glad for :ok:
Ja vi brokker os over de fremmelige kræ. Men det er altså kærligt ment :hjerte:

Det er altså lige ved jeg får lyst til at ‘tabe’ sådan en pose på gulvet og se hvad der sker :tihi:

Jeg har også lært, at man ikke efterlader en pose med tørfoder inden for Magics rækkevidde. Man vender faktisk ikke engang ryggen til, hvis man ikke vil have den perforeret nu og her. Det kan virkelig gå stærkt.

Ak ja, herligt syn som kan møde en ind i mellem G

Her skal vådfoder også gemmes i skabe og skuffer, ellers finder Diamond det og laver tag-selv-buffet. Skønt!

Han beder dig nok bare om at åbne posen. Det andet er for anstrengende! :klapper: