Nu har jeg en 10 kilos sæk foder, som jeg egentligt gerne vil have opbevaret forsvarligt, men jeg har virkelig svært ved at finde en fodertønde, som kan købes for billige penge.
Jeg faldt så over den her: http://www.petdreams.dk/foodbag-fodertonde-til-opbevaring-af-hundefoder-2-storrelser-2120.html den kan også købes hos zooplus. Er den mon egnet? Jeg tænker, at den nok ikke er lufttæt, men jeg aner intet om nylon, så jeg kan da blive glædeligt overrasket.
Og hvis ikke, hvor kan man så købe en brugbar fodertønde?
Den tønde har jeg og jeg har aldrig haft problemer med holdbarhed. Jeg bruger den dog ikke så tit, fordi jeg har en meget effektiv tønde fra Feline Porta, men pt er den i brug til killingetørfoder og den fungerer fint
[QUOTE=Shana;1016602]Nu har jeg en 10 kilos sæk foder, som jeg egentligt gerne vil have opbevaret forsvarligt, men jeg har virkelig svært ved at finde en fodertønde, som kan købes for billige penge.
Jeg faldt så over den her: http://www.petdreams.dk/foodbag-fodertonde-til-opbevaring-af-hundefoder-2-storrelser-2120.html den kan også købes hos zooplus. Er den mon egnet? Jeg tænker, at den nok ikke er lufttæt, men jeg aner intet om nylon, så jeg kan da blive glædeligt overrasket.
Og hvis ikke, hvor kan man så købe en brugbar fodertønde?[/QUOTE]
Jeg fik en i PetWorld. Tror, det var en Arion-tønde, og der er muligvis også en hund på, men det er jo nok lige meget. Jeg kan ikke huske, hvad den kostede, men er temmelig sikker på, at den kostede en del mindre end 120 kroner. Ellers havde min jyske kræmmersjæl aldrig ladet mig købe den :høhø:
Jeg har investeret i USA spande fra IKEA hvor jeg kan sætte store poser ned, jeg har prøvet at have plastfoderspande med flat låg og de holder altså ikke til mine tunge bamser for låget bukker simpelthen sammen under dem og så sidder de med bukket låg nede i foderet :høhø: så de duer ganske enkelt ikke her.
USA spandene kan bedre klare at have tung kat oven på toppen og så er de nemme at holde rende både udvendig og indvendigt. Og jeg har intet problem haft med holdbarheden på mit foder