Vi har denne fra RC med skruelåg og er meget glad for den da den lukker tæt og der er plads til en 10kg pose og endda med plads i toppen stadig
Mine er sponseret af dyrlægen og fra RC - foderet opbevares i orginalpose i fodertønden - så kan ingen bide hul i poserne
Dem har vi også 4 af de er super gode synes jeg
Jeg har en fra Petworld Den er utrolig sød, men koster også en del… Tror jeg gav 150, men normalt koster den 300 kr… Den kan kun rumme 2 kg. men resten har jeg i posen
Ha ha den har min svigerinde også til hendes birma drenge.
De har deres foder i posen og så i en stor fodertønder i kælderen og fylder så op iden der på billedet og tager med op.
Har engang købt nogle gule hunde foder tønder i Tyskland Der kommer jeg poserne ned .
Nogle dyrlæger har dem. Jeg fik tre gratis på en klinik
Flat låg er et must - der kan stables eller sættes ting ovenpå. RC har en fin en
Mit foder bor i et skab i hhv køkken og gang- og så har jeg en spand der kan være ca 4 kg i , så kan jeg hurtigere justere på blandingen hvis nogen bliver tynde, noget ikke falder i smag osv.
Jeg har to store spande fra Sanabelle, som jeg opbevarer åbne poser og blandet foder (blander en del mærker sammen) i. Dem er jeg meget glade for. Og jeg har så et par af de køkken-glaskrukker, man kan købe i Ikea, til at hælde 1-2 kg over i. De er pæne nok til at de godt kan stå fremme.
Aner ikke hvor spandene kan købes dog, da jeg købte dem af “Sanabelle-manden” på en udstilling for en del år siden.
[QUOTE=Eife;1199310]Jeg har to store spande fra Sanabelle, som jeg opbevarer åbne poser og blandet foder (blander en del mærker sammen) i. Dem er jeg meget glade for. Og jeg har så et par af de køkken-glaskrukker, man kan købe i Ikea, til at hælde 1-2 kg over i. De er pæne nok til at de godt kan stå fremme.
Aner ikke hvor spandene kan købes dog, da jeg købte dem af “Sanabelle-manden” på en udstilling for en del år siden.[/QUOTE]
Vi har også en sanabelle-spand, den fik vi den ene gang vi bestilte på zooplus. har vist også en royal canin spand og 2 pedigree…
-QUOTE=LadyS;1199200]hvor stor er den ca? jeg køre forbi Bilka ofte fra Uni så hvis den ikke er vanvittig stor men dog stor nok til at rumme 10 kg kunne det være en god mulighed :)[/QUOTE]
Jeg tør ikke sige hvor meget den kan indeholde. Men tror sagtens at der kan være 10 kg i
Vi har en stor 15 kg tønde fra Royal Canin, vi fik den gratis, da vi købte en pose foder hos Randers dyrehospital. Og en firkantet metal beholder, også fra RC (rummer vist ca 1½ kg), som vi fik hos Foderbiksen i Hadsund.
Og så har vi også en plastik kasse af dem der bruges til “tag selv slik” i butikkerne.
Den store tønde har vi stående i kælderen og de små beholdere bruger vi til, at hente mindre portioner i og til at blande i, hvis vi har mere end en slags foder.
takker Så må jeg jo lige stikke næsen indenom Bilka i denne uge
Jeg tør ikke sige hvor meget den kan indeholde. Men tror sagtens at der kan være 10 kg i :)[/QUOTE]