Er der nogen som ved hvor man kan skaffe opbevaring til tør foder?
Jeg har kun fundet en på zooplus men den har nogle meget dårlige anmeldelser
Er der nogen som ved hvor man kan skaffe opbevaring til tør foder?
Jeg har kun fundet en på zooplus men den har nogle meget dårlige anmeldelser
frys det ned, det er den bedste løsning hvis ellers du har plads i fryseren, tag op til et par dage af gangen og opbevar det i en lufttæt dåse…ex en spaghetti dåse
umiddelbart en løsning men en ny fryser tænker jeg nok koster en del mere end en bøtte af en eller anden art :høhø:
Petworld har fodertønder. Ved ikke om det kan betale sig med fragt og sådan.
tak det var lige dem jeg ledte efter. Fragtn er ca 40 kr og de har en tønde til ca 100 der kan ha 15kg. Egentlig ikke så slemt. Jeg kunne også få en veninde til at hente den for mig men så skal jeg selv tage den med hjem fra Odense
Vi har nogle stykker jeg ikke kan huske hvor er fra, men vi har også sådan en her: http://www.olivers.dk/olivers-foderspand og den er fin nok
den var fin og nærmest klassisk Prisen er super
Selvom man har en fodertønde opbevares foderet bedst i posen godt tillukket. Altså ikke hældt ud i tønden.
problemet er dog at de helt store poser kan man ikke tillukke ordentligt. Jeg har købt en 10kg pose og den har ikke selvluk
Hvorfor ikke beholde det i posen, og så have en mindre, lufttæt bøtte, du kan hælde over i en gang imellem? Sådan gør jeg. Og min tørkostpose har heller ikke selvluk, men jeg bukker den bare godt sammen og sætter nogle klemmer på, så den ikke går op.
Min lufttætte bøtte er fra IKEA, den kan vel rumme et par liter.
Jeg bruger bare poserne. Med en kraftig elastik omkring, holder de fint tæt.
I bilka kan du købe en fodertønde fra chrisco til 30 kr
Hvis du ender med en tønde fra Olivers, så gør dig selv en tjeneste og bestil en 5 kroners foderprøve med - så sparer du fragten
hvis jeg havde et større køkken ville jeg nok også opte for den løsning men det har jeg ikke og posen skal være gemt væk for ellers æder drengene hul i den
[QUOTE=Diana F;1199169]Hvorfor ikke beholde det i posen, og så have en mindre, lufttæt bøtte, du kan hælde over i en gang imellem? Sådan gør jeg. Og min tørkostpose har heller ikke selvluk, men jeg bukker den bare godt sammen og sætter nogle klemmer på, så den ikke går op.
Min lufttætte bøtte er fra IKEA, den kan vel rumme et par liter. :)[/QUOTE]
tror jeg skal op og bestille for 120 kr mere altså ialt 180kr for fri fragt
hvor stor er den ca? jeg køre forbi Bilka ofte fra Uni så hvis den ikke er vanvittig stor men dog stor nok til at rumme 10 kg kunne det være en god mulighed
De plejer at have så fragt er gratis hvis man bestiller foder - og det er nok at bestille en 5 kroners prøvepose fandt jeg ud af
ja det har de da også … hurra for at blive vækket tidligt …(det er min undskyldning i dag )
Sjovt jeg kan ikke få gratis fragt med en fodertønde og en prøvepose, hverken nu eller i sidste uge da jeg bestilte en fodertønde. Men mente nu også man kunne “snyde” sig uden om fragten på den måde.
Det kan godt være de har lavet om på spillereglerne Syns selv det var ret letkøbt for gratis fragt