Har før haft en stor samling tørklæder som var hængt op i sådan en rund tøjdims som egentlig er beregnet til at hænge strømper på tror jeg… Sådan en rund uro agtig en med klemmer hængede ned ad
TØRKLÆDER:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:
Ja men er det ikke dem man med rund hånd drysser rundt i huset og ikke kan finde, når man skal bruge dem. Derfor er man så nødt til at købe nye, nu de gamle er væk:tihi:
Knus Elin
Hvis det er sådan nogle ‘fine’ tørklæder, så kan du hænge dem over en bøjle (evt. en slipsebøjle) eller to, alt efter hvor mange du har, så er det let lige at plukke et i den rigtig kulør til dagen
Jeg har en kurv i entreen med tørklæder, vanter etc.
Der er dog et par enkelte, som jeg bruger næsten dagligt, som blot hænger over en af knagene i entreen.
Jeg har en hel del lette chiffon-agtige tørklæder, fordi jeg let får noget med halsen - plus et pænt antal vinter-tørklæder. Det er sådan et lækkert og pynteligt accessorie.
De lette sommertørklæder hænger over en buksebøjle, og de store varme ligger foldet sammen på hattehylden
Jeg har,endnu,mine tørklæder i et par skuffer,meeen…det er snart slut pga pladsmanglen…
Det med stangen er en fin og festlig ide,tak :-),og med mine “traditioner” med at købe et nyt tørklæde med hjem hver gang jeg har været på ferie,ja så fylder de efterhånden en del…
Traditionen indeholder også 2 nye snapseglas fra hvert nyt sted,de fylder altså også en del,skulle jeg hilse at sige…