Opbevaring af transportbur for mig/Laina :)

Hej, da jeg i skulle flytte Sparta og Hermie hjem, havde jeg kun 1 transportbur (Nu kan jeg igen huske hvad det hedder! wohu!)
Og lånte derfor et af Laina:)

Da hun tager til London lige omkring d.1 er hun ikke hjemme når jeg ankommer til Randers.

Derfor søger jeg en kærlig/venlig sjæl som vil opbevare transportkassen i ca 6 måneder, mens Laina er i London, jeg kan have den med d.1 :slight_smile:

Håber der er en frivillig som vil hjælpe :slight_smile:
(Eller må jeg bare selv kigge over engang når hun er tilbage:))

Øhm, hvorfor kan du ikke bare aflevere det til Laines kæreste? :slight_smile:

Det var også en mulighed :slight_smile: Men det kræver jo at dem jeg kører med at med på at kører et smut der forbi:)
Men jeg vil prøve at hører dem som skal med i bilen om lov :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;540112]Det var også en mulighed :slight_smile: Men det kræver jo at dem jeg kører med at med på at kører et smut der forbi:)
Men jeg vil prøve at hører dem som skal med i bilen om lov :)[/QUOTE]

Det burde ikke være et problem at vi køre forbi…:slight_smile: I hvert fald ikke for mig :slight_smile:

nu bor laina altså ikke ret langt væk fra retten i randers,

Super :slight_smile:
Laver lige en rundte besked til resten her om lidt når jeg har tid :slight_smile:
Også finder jeg ud af noget med Laina, og hendes kæreste:) for skal bruge en adresse og vide om han er hjemme overhoved:)

Laina bor max en km fra retten :slight_smile: så det burde ikke være den store omvej

Og går det helt galt, så er jeg der også, og Tine også, og mon ikke en af os kan tage det… (Selvom det så bare bliver opbevaret i Århus, hvis jeg tager det, hehe). Vi skal jo også med til frokosten…

Hvis ikke i finder ud af andet Må den gerne stå i min kælder :slight_smile: Så kan jeg enten aflevere den til Per ved lejlighed¨, eller han kan hente den en dag har skal ud til sine forældre, jeg bor nemlig lige på vejen :slight_smile: