Badeværelsesmøblet i mit nye badeværelse bliver opbygget af lecablokke og så er det meningen, at opbevaringen skal være i form af kurve på hylder i størrelsesordenen knap 30 x 30 x 30 (absolutte max-mål).
Det er ikke den store detektivopgave at finde den slags i f.eks. pileflet, men mon man kan finde dem i sort (f.eks. plastic), metal (krom) eller akryl i den størrelse? Det ville nemlig passe langt bedre til resten af designet end brunt naturmateriale
Jeg har lige købt to forskellige udgaver af kurve i Bilka …Jeg manglede netop osse nogle opbevaringskurve på vores badeværelse. Så jeg købte 4 af de ‘hæklede’ som er meget søde, og tre af de andre, så nu har jeg styr på rodet
[QUOTE=Alice;1189026]Jeg har lige købt to forskellige udgaver af kurve i Bilka …Jeg manglede netop osse nogle opbevaringskurve på vores badeværelse. Så jeg købte 4 af de ‘hæklede’ som er meget søde, og tre af de andre, så nu har jeg styr på rodet
De er nok lidt for “pæne” til at passe ind i resten af stilen Når jeg nu mere eller mindre designer badeværelset fra grunden (fliserne bliver dog kun malet, ikke udskiftet), må stilen godt være ensartet
Der var så også nogle sorte kasser med metalring og alt efter materialet, kan de måske godt bruges - det kan være jeg skal en tur i Bilka i løbet af ugen
Ja, det har jeg - og selvom almindelig plastic (akryl er jo også plastic :)) er næsten lige så langt nede på ønskelisten som pileflet og lignende, så kan det godt være, jeg ender dér alligevel. Den billigste metalkasse, jeg har fundet, koster £17.50 og den eneste i kunstlæder koster 349,50 - og jeg skal bruge 5!
[QUOTE=Skattekat;1189046]Har du en Søstrene Grene i nærheden ?
De plejer at have både kasser og kurve …[/QUOTE]
Der er en i Hillerød og jeg skal nok op og kigge til mine forældre en af dagene
Dine mål er desværre lige for små til de fleste, men ellers er der ting som disse. Hov opdager lige, at den hos Silvan, er udsolgt, men de må kunne findes andre steder.