Opdate om Englen

:smiley: :smiley: :smiley:
Åhhh, så er det vist tid til lidt gode nyheder.
Englen som jo var ude for et trakisk kejsersnit, og som fik en stor nedtur efter.
Er endeligt på vej op.
Hun har jo syntes at jeg var det værste af det værste. Og har ind til i morges ikke ville have noget med mig af gøre, eller jeg har ikke måtte røre hende.

Hun smækkede sig lige med i hovedet på mig i morges. Rullede rundt og ville bare nusse. Og kysse.
Ihhh der sad jeg på min madres kl. lort om morgen helt forvirret, med en Engel som bare ville rå nusse og det kunne kun gå for langsomt.
Og da jeg åbenbart var for fatte svag i min halv søvne, fik jeg det velkendte Engel lussing så jeg rigtigt kunne fatte at nu var det altså nu.
Englen og jeg har sammen mængde af tålmodighed … Ingen.
-muhaha -muhaha -muhaha -muhaha

Så der blev nusset, og pusset til damen kom i tanker om at hun og Ziggy har verdes mest vigtige pligter. At tage sig af deres overforkælede killing. Der meget misfornøjet kiggede op på os.

Smut ned i kassen og venlig hilsen med øjnene. Kejseren (killingen) tilfred og alle var glade igen.
I får lige lidt billeder af Englen og Kejseren.

Så jeg er bare super glad for at få min dejlige Engel igen… med dertil hørende specielle vaner. -muhaha -muhaha
Hilsen en glad, glad Pia -engel

Go’morn - søde -dans
Du aner ikke hvor jeg er glad for at få denne skønne melding - næste gang gi’r du et ekstra møzz fra os alle her på Nordkysten -wow

  • og så er kaffen klar . . . -kaffe

ÅG hvor dejligt…og så siger uvidende fjolser, vore dyr ikke har en sjæl og fornemmelse for situationer.
GODT du kom ud af din tåge og fik hende nulret.
Og sikke da en sød mus hun har som “barn”…
GODT han var der til at stilne hendes morbehov

Hvor er det sødt. :slight_smile:

Hvor er det godt at høre. Så er hun ved at komme ovenpå igen, efter den grimme omgang.

Altså hvor dejligt at høre… -thumbs Havde gået og tænkt på jer… -love

Det glæder mig oprigtigt at din engel nu er sig selv igen… sikken lykkefølelse du mp have indeni :smiley: -forelsket

En dejlig up-date [bigloony]

Åhhh hvor dejligt, og sikke en lækker killing og mor -love -love

Åhh hvor dejligt for mis -forelsket

Det er den bedste nyhed idag. Intet kan slå den -love -love -love -love -love

ihhh sikke en dejlig nyhed -forelsket

og tusind tak for kigget hos engel og kejseren -lovelove -lovelove

Ihhh hvor er det skønt at høre! -engel

Skønt at høre, at hun er ovenpå igen -thumbs

Åh, det var en god nyhed :smiley:

Det var dog en dejlig nyhed -thumbs
Og sikke en lille sød ko-plet der ligger og sover sammen med dem -forelsket -forelsket -forelsket