Hele i aftes hvar Muzti sammen de andre misser, og det gik forbavsende godt. Figaro er glad for hende og de kommer godt ud af det, Zilaz er nysgerig og snusser meget til hende, og hvser så en lille smule, men ellers ikke noget. Kista kommer lidt tættere på, men holder dog afstand.
Muzti har nu været inde i et helt døgn uden problemer, det er første gang, ellers har hun været ude et par gange om dagen.
Dejligt med en så positiv update på den smukke tortie pige
håber det fortsætter i samme spor
Hvordan redigere man overskriften, for den ser da helt vild ud.
Dobbeltklik på den ude i oversigten.
Det forstår jeg ikke, når jeg dobbeltklikker kommer jeg bare ind i tråden.
Skønt at de er ved at accepter hende … Angående overskriften , tror jeg vi ikke selv kan ændre den :?
Figaro og Muzti leger lige det fløjter, det er skægt at se
Man skal lige ramme den rigtigt, så kan det godt lade sig gøre. Det er faktisk nemmest, når tråden er på 2 sider, for så kommer der sådan et papirikon, som man bare kan dobbeltklikke på, så ryger man ikke ind i tråden.
Det kan lade sig gøre, jeg har selv gjort det på en af mine egne tråde tidligere
Okay, så m¨å jeg bare vente lidt, hi hi.
Så er den fixet Pia.
Hvis du selv vil rette i din overskrift så skal du gå ind i avanceret. Så skulle det være mulig
[quote=birtheras;122945]Så er den fixet Pia.
Hvis du selv vil rette i din overskrift så skal du gå ind i avanceret. Så skulle det være mulig :)[/quote]
1000 1000 tak skal du ha’, det var dejligt
Jeg har nu fået Muzti’s sundhedsbog, og hun er født D 10/7 2007.
Hun er vaccineret sidst D 9/7 2008 mod alt undtagen Rabies (R) og undersøgt og erklæret sund
Ja men tillykke nok engang Pia, det ser jo ud til du har fået nok en dejlig misser.
Hvor er det skønt det går så fint med sammenføringen og at Figaro synes hun er dejlig at lege med.
Knus Elin
Åh dejligt at læse!
Hun er vist din Pia:-)
Eller som jeg vil til at kalde dig:
Tortie-Pia haha
Helle, ja hun er min, kan da ikke gå af med hende nu det går så godt og hun har intaget mit hjerte
Ja jeg er flerfarvet hi hi hi hi. Tortie- Pia, den er sgi god
Eller Tortie mor!
hahahha
Eller Farvelade-mor!
;-)))))))))
Undskyld sover ikke meget pt:-)
[quote=lenschow;123461]Eller Tortie mor!
hahahha
Eller Farvelade-mor!
;-)))))))))
Undskyld sover ikke meget pt:-)[/quote]
Tortie mor er at foretrække
Dejligt at høre, at det går så godt
Skønt Pia at det går så fint