Opdatering om Cinnamon

Ja, jeg havde ikke lyst til at blive ved med at skrive i en tråd, hvor der stod i
overskriften, at hun er hjemme igen :frowning:

Jeg har netop talt med en af sygeplejerskerne fra Odense Dyrehospital. Cinnamon
har fået lagt et eller andet sondeværk, så de kan fodre hende en gang i timen uden
at håndtere hende en hel masse, og så har hun fået kontrastvæske, så de kan tage
et røntgenbillede af hende i morgen. Både for at se efter eventuelle fremmedlegemer
og for at se, hvordan maven fungerer.

Da sygeplejersken havde forklaret alt det, spurgte jeg hende direkte, om der var en
risiko for, at det kunne være FIP. Og ja, det var en af de mulige diagnoser,
dyrlægen havde skrevet ned.

De ringer igen i morgen, når de har set på røntgenbillederne.

Jeg håber virkelig det bedste for hende…

Jeg fortsætter med at krydse og håbe og tænke og tro :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Åhr, jeg håber sådan det bedste for jer, Ingrid!!!

Håber på et lille fremmedlegeme, de kan få til at forsvinde rigtig hurtigt :kryds:

De bedste ønsker på god bedring til Cinnamon og at det ikke er den værst tænkelige tanke, der er gældende…
Selvom de har det i tankerne er der jo ingen, der siger at det er det hun fejler :slight_smile:
Men forstår fuldt ud din bekymring Ingrid - Jeg ville have det på nøjagtigt samme måde, hvis det var en af mine trolde!
:trøste::kram:til dig fra mig

Årh, Ingrid… Jeg håber virkelig ikke, at det er FIP… :kram::kram:

Jeg ved hvor hårdt det er, det du gennemgår lige nu, og jeg sender dig en masse varme tanker og knus… For søren da også…

:kryds::kryds: Krydser alt hvad der er muligt, for at det kunne være et lille uskadeligt fremmedlegeme, som har gjort din tøs så dårlig…

:kram:

God bedring med hende og :kryds: for at det ikke er FIP!

:trøste:
God bedring med hende den smukkeste<3… Har fuldt med i trådene, men ikke vidst hvad jeg skulle sige:(

Det væreste er når vores dyr er syge:( Føler virkelig med dig!..

Håber snart på bedring… :trøste:

Ihh guder Ingrid :frowning:

Det er jeg virkelig ked af, håber det “bare” er et fremmede legeme …

masser af positive tanker til dig og misse pigen :hjerte:

Stakkels Cinnamon og stakkels dig.
:trøste::trøste:
Det bliver en lang ventetid til i morgen, men vi må bare håbe det bedste.
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber det bedste for din pige , at det er noget hun kan komme sig hurtigt over når de har fundet ud af hvad hun fejler . Sender hende mange -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

-kramer
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Jeg er ked af at det er vendt med Cinnamon igen, og håber der snart kommer varig bedring med hende. :kryds:

Havde ikke lige set at der var lavet en ny tråd…:slight_smile:

:kryds::kryds::kryds: stadig for hun får det bedre snart…

Øv, hvor er det synd for jer :frowning:

Der :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: alt hvad der krydses kan, for at Cinnamon hurtigt bliver frisk igen :trøste:

Stakkels jer begge 2 :ked:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det er et lille fremmedlegme der laver alt den her ballade… :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Stort kram til dig

Jeg sender jer en masse :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at det ikke er FIP.

For pokker da osse, øv!
Føler virkelig meget med jer :kryds: alt hvad jeg kan og håber der kommer en lykkelig udgang på dette. Snart.

Ingrid fortvivl ikke. Cinnamon har ikke klassisk FIP alder (selvom det ikke kan udelukkes) og når tilfældet er lidt mere tricky - så tænker dyrlægen også i FIP baner …