Ja, jeg havde ikke lyst til at blive ved med at skrive i en tråd, hvor der stod i
overskriften, at hun er hjemme igen
Jeg har netop talt med en af sygeplejerskerne fra Odense Dyrehospital. Cinnamon
har fået lagt et eller andet sondeværk, så de kan fodre hende en gang i timen uden
at håndtere hende en hel masse, og så har hun fået kontrastvæske, så de kan tage
et røntgenbillede af hende i morgen. Både for at se efter eventuelle fremmedlegemer
og for at se, hvordan maven fungerer.
Da sygeplejersken havde forklaret alt det, spurgte jeg hende direkte, om der var en
risiko for, at det kunne være FIP. Og ja, det var en af de mulige diagnoser,
dyrlægen havde skrevet ned.
De ringer igen i morgen, når de har set på røntgenbillederne.
De bedste ønsker på god bedring til Cinnamon og at det ikke er den værst tænkelige tanke, der er gældende…
Selvom de har det i tankerne er der jo ingen, der siger at det er det hun fejler
Men forstår fuldt ud din bekymring Ingrid - Jeg ville have det på nøjagtigt samme måde, hvis det var en af mine trolde!
:trøste:til dig fra mig
Håber det bedste for din pige , at det er noget hun kan komme sig hurtigt over når de har fundet ud af hvad hun fejler . Sender hende mange -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser
Ingrid fortvivl ikke. Cinnamon har ikke klassisk FIP alder (selvom det ikke kan udelukkes) og når tilfældet er lidt mere tricky - så tænker dyrlægen også i FIP baner …