Opdatering på Snus

Snus har været på p-piller, men det er snart et år siden sidste pille.
Hun kommer ikke på flere piller, så hellere kastration eller superlorin,

Eller endnu bedre - flere Snuslinger :slight_smile:

Hvor ER det fantastisk læsning!

Utroligt hvilken forskel det gjorde. Skønt at I har fået jeres Snus tilbage!

Skønt at Snus er sød igen :slight_smile:

Og har genfundet sit dejlige temperement og kælepottesind.

XXX for at det holder ved.

Det er jo ikke mindre end fantastisk :wehuu:
Snus har igen fået ro på sig. Hun har ligesom fundet sig selv igen, og I har fået jeres gode, søde, elskelige og dejlige Snus tilbage.

Det er så dejligt Pia, og jeg er enormt glad på jeres og Snus’ vegne :love2:

Hvor er det en dejlig opdatering, Pia. Tillykke med, at I har fået jeres gode Snus tilbage. :slight_smile:

Hvor er det dejlig læsning Pia :thumbup: Tillykke med at I har fået jeres skønne Snus tilbage :hjerte:

Dejlig opdatering!

Utroligt at en kat kan ændre sig så meget ved at få et hold killinger. Jeg er glad på jeres vegne over at I atter har fået jeres kælne glade Snus igen.

Det var da herligt, tillykke med jeres gode ‘gamle’ Snus

:slight_smile:

Vi er desværre tilbage ved start :frowning: Og jeg har en mistanke om at hun har ondt, min lille Snus…
Så nu skal Snus grundigt undersøges af Marianne på Husum Dyreklinik.

[QUOTE=PiaR;988101]Vi er desværre tilbage ved start :frowning: Og jeg har en mistanke om at hun har ondt, min lille Snus…
Så nu skal Snus grundigt undersøges af Marianne på Husum Dyreklinik.[/QUOTE]
Åh nej Pia det er jeg da ked af at høre, håber hun finder ud af noget hurtigt, så Snus kan blive glad igen :frowning:

Årh nej Pia :frowning:

Det er jeg VIRKELIG ked af at høre!!

Du har vist grundt behov for nogle varme tanker og en :kram:
Og selvfølgelig masser af tanker til din smukke Snus!

[QUOTE=PiaR;988101]Vi er desværre tilbage ved start :frowning: Og jeg har en mistanke om at hun har ondt, min lille Snus…
Så nu skal Snus grundigt undersøges af Marianne på Husum Dyreklinik.[/QUOTE]

Mjah … hvorfor havde hun så ikke ondt, da hun havde killinger :?

Jeg tror faktisk mere hun er enten en kat, der bare ikke trives (hos jer) - eller alternativt en kat, der er meget hormonel.

Var det min kat ville jeg kastrere hende og se om det ville bedre sig (naturligvis når hun er tjekket igennem af dyrlægen).

Det er jeg ked af at høre Pia - jeg ved hvor meget Snus betyder for dig.

Når nu Snus bliver tjekket igennem, så få også hendes hendes mund kigget rigtig godt efter. Tand- og/eller mundhuleproblemer kan være årsag til udsving i hendes temperament.
Og ja problemerne kan bedres mens katten er drægtig/har killinger.

Det er også muligt, at Snus simpelthen er en af de katte, der trives bedst som enekat, hvilket er frygtelig hårdt at måtte indse (been there, done that :ked:)
Til gengæld var min glæde STOR, da jeg så hvordan katten blomstrede op som enekat i sit nye hjem.

:trøste: :kram:
Hvor er jeg dog ked af at høre det Pia!

Øv hvor er det trist nu gik det lige så godt. Hvis ikke det er pga smerter hun reagere, ville jeg overveje at neutralisere hende, nogle katte er bare ikke gode til og være fertile og have alle de hormoner i kroppen. Tænker lidt nu gik det lige så godt da hun havde killinger, så det er en mulighed, desværre