Opdragelse af killing!

mener internaterne tager fra 800-950kr eller deromkring
men det er meget billigere end du selv skal ud og have det gjort.

Jeg vil sige at det er meget sjovere, at have to katte, ikke bare for kattene selv men også for os. Mine 2 er 16 og 17 uger nu, og der er simpelthen SÅ meget gang i dem. Alle lamper står på gulvet, der er store sten fra stranden i de store potteplanter, de sidste planter er lukket inde i soveværelset, hvor kattene IKKE kommer. Min enlige orkidé er det eneste der “pynter” i mine tre vindueskarme i stuen og den rør de ikke. Resten af mit “nips” kan tåle at ryge på gulvet. Men kønt er her sørme ikke for tiden. Men hellere det, end ærgelig over at få tingene ødelagt. Og det er jo bare for en tid at de er SÅ vilde. Vores hus er 180 m2 i et plan, og Viggo og Cleo kan i den grad få fart på, igennem hele hytten og så op i "træet i to til tre spring, for som andre skriver, klatre-kradse-træ op i højden, det er altså guld værd.
Mange hilsner, Mette

2 hunkillinger + 1 hankilling søger nye hjem, flytteklare uge 43
http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/…nonce/12392806

Er det dig, der sælger disse killinger Henriette??

Vi har selv en killing på 16 uger, og jeg har endelig fået overbevist manden om, at Sofia vil trives bedre med en legekammerat. :slight_smile:
Dermed kan vi måske også fjerne/undgå nogle af de “killingeproblemer” der følger med, eks. legesyg om natten/meget tidlig morgenen, væltning af potteplanter osv.

Jeg undrer mig dog lidt over prisen på de killinger. Jeg synes det virker ufatteligt billigt?? :?