Opfordring til alle

Vis hvem i er emnet …hvem er jeg…

Det er simpelthen så hyggelig at se hvem der gemmer sig bag de flotte profiler.

Tak til alle der allerede har været der, jeg har nydt hver eneste ord og billede -love

God idé, for vi er jo lidt nysgerrige :smiley:
Jeg troede godt nok ikke selv, at der skulle skrives noget, derfor satte jeg selv bare billeder ind.

Troede jeg heller ikke selv, så det kan da godt være at jeg skal ind og bruge redigere knappe for at leve op til alle andre -høhø

De har bare lavet så gode presentationer -thumbs

jeg synes også det er super skægt at læse alle de søde og sjove historier folk er kommet med :slight_smile: det er en fornøjelse :slight_smile:

der var så mange der skrev søde ting da jeg lancerede min “hvem er jeg” så jeg er da motiveret til at dele de søde og sjove og dejlige detaljer der sker i mit liv når de bliver så varmt modtaget… det gjorde mig rigtig glad :slight_smile:

jeg har også fået de dejligste kommentarer, men de kommer jo også fra dejlige mennesker… jeg syntes det er hyggeligt at se og læse om hvordan hinanden er som private personer og se billeder af deres familie. så endelig folkens opret en tråd derinde…

Der er vist noget der er gået hen over hovedet på mig :slight_smile: Vise hvem vi er hvor?

Inde i forummet “Hvem er jeg?” der kan du præsentere dig selv -thumbs

Nåår ja, self…

:stuck_out_tongue: