Opførsel...?

Jeg har lige været i New York påsken over og havde fået en veninde til at passe min kat imens jeg var væk. Hun havde sin hund med ind i min lejlighed imens hun passede Boris og de ente med at blive gode venner. Nu hvor jeg er kommet hjem opføre Boris sig ikke som han gjorde før jeg tog afsted. :S
Kan dette skyldes at han savner den lille hund han havde at lege med i påsken??? Hvis ja er der noget man kan gøre for at han ikke skal føle det savn??

Få en ven til ham. :slight_smile:

ja det har jeg overvejet… har faktisk også reseveret ind killing, men er blevet i tvivl fordi jeg tit er væk en-to overnatninger, pga mit fritidsarbejde… eller vil det derfor være en god ide at få en ven til ham??

Det er da endnu et argument for at give ham en ven :slight_smile:

En rigtig god idé især når du er væk så længe ad gangen!! :slight_smile: Så det ville være super, hvis du kunne få en ven til ham! Så kan de lege og holde hinanden med selskab mens du er væk. :thumbup:

Nu ved ejg ikke så meget om katteadfærd - men kunne forestille mig den er ensom når nu den så hurtigt har knyttet sig til hunden…

ja, det har du nok ret i :slight_smile:
Ja tror også at det er fordi han er ensom. så beholder jeg min resevertion på den killing jeg har udset mig :stuck_out_tongue:

Få hurtigt fat i en misseven til Boris
Han vil blive så glad :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Jeg skal over og se missen sidste weekend i denne måned så det bliver spændende :slight_smile:

Hvad er det så for en lille en? Og har vi set billeder af din Boris?? :? Vi er jo så nysgerrige herinde :wink: (Eller jeg er… :høhø:)

Boris er en blanding af en alm. huskat og en siameser :smiley:
Og den lille jeg kigger på er en Maine Coon :stuck_out_tongue:
Billedet er af Boris

[quote=Tlohlem;358360]Boris er en blanding af en alm. huskat og en siameser :smiley:
Og den lille jeg kigger på er en Maine Coon :stuck_out_tongue:
Billedet er af Boris[/quote]

Smuk mis ham Boris :savle:
Hehe… Coon’er er bestemt også en dejlig race :slight_smile:

Han er rigtig fin :wehuu: og en rigtig putte mis
Ja det er de. Så håber at de kan sammen :kryds:

Hvor er han smuk.:wehuu:
En maine coon er et rigtig godt valg.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

[quote=Tlohlem;358364]Han er rigtig fin :wehuu: og en rigtig putte mis
Ja det er de. Så håber at de kan sammen :kryds:[/quote]

Så vidt jeg ved er killinger ikke de værste at sammenføre med. :slight_smile: Hvis bare temperamentet matcher Boris’, så burde der ikke være nogen ko på isen :tihi:

Er det egentlig en brødkurv han sidder i?? :klapper:

Mange tak Lisbeth :høhø:
Han er en rigtig skøn kat, som man ligger i arm med om natten :hjerte:

Ja det er det :stuck_out_tongue: En skør katte ide tror jeg, det er billeder jeg har fået fra hans tidligere ejer

[quote=Tlohlem;358373]Mange tak Lisbeth :høhø:
Han er en rigtig skøn kat, som man ligger i arm med om natten :hjerte:[/quote]

Åh ja det er sååå hyggeligt med en sengeven :hjerte:

Ja det er skønt :wehuu: Selvom han et par gange om natten synes han skal anribe mine fødder :høhø:

Kan jo være du slipper for det, når der kommer en legekammerat. Så bliver der bare motorvej hen over maven på dig i stedet :tihi:

Ja det kan være jeg slipper for det :høhø: Tror det hele bliver en motorvej :tihi: