Opgradering af Peugeot 308

For lidt siden havde vi en helt almindelig småkedelig men ganske praktisk Peugeot 308.
Men nu, nu har vi en CatMobil!

Det ser kanon godt ud :ok:
Er det klistermærker eller :?

Uhh - hvor ville jeg elske at få poter på siden af bilen, men der tror jeg manden sætter grænsen…

HVOR er de købt??? Det er vi bare NØDT til at få gjort ved vores bil

:klapper::klapper::klapper:

Det er vinyl, og de er købt her http://vinylstickersdirect.co.uk/

Sjov idé - og flot udført. :smiley:

Smart! Og helt i ånd med “If you can´t beat them, join them” :slight_smile:
VH
Susanne

Ja, om man kan forstå, at nogle folk brokker sig over kattepoter på deres bil :gruble:
Det er da smart :ok:

Michael var helt med på ideen - han har endda vasket bilen i dag så vi kunne sætte poterne på - dens årlige bad :smiley:

Hvor er de fede :slight_smile:

Naboen mente vi var gakgak…

LOL så er vi ikke de eneste , som har naboer der synes vi er gakgak .:S
Dejligt at vide :tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Noël;614884]LOL så er vi ikke de eneste , som har naboer der synes vi er gakgak .:S
Dejligt at vide :tihi::tihi::tihi:[/QUOTE]

Det er rart med lidelsesfæller :slight_smile:

De poter der … det er sadder-neme godkendt :ok: :høhø:

Se, DET er at pimpe sin bil med stil! pyt være med spoilere, skørter, forkromede dingenoter osv. - poter holder! :respekt:

Min mand har en BMW M3 med brede dæk/fælge og alverdens AC Schnitzer udstyr.

Min “den lille røde frække” Toyota Corolla bør ski da have nogle kattepoter på, så bliver manden sikkert MISundelig (måske … båb-båb) :tihi:

Sejt! - Skulle min den blå ikke sælges om snart så havde jeg gjort det samme! :smiley:

Ja, hvis min bil ikke var blevet solgt, så skulle den helt klart også have poter på!

Hey - vent nu lige … - den er jo stadig i KG-familien, så den ka’ stadig pote-pimpes :tihi: Aaaannnnn, hvad siger du, skal Suki-Suki ikke have poter på?

[QUOTE=Camischa;614929]Ja, hvis min bil ikke var blevet solgt, så skulle den helt klart også have poter på!

Hey - vent nu lige … - den er jo stadig i KG-familien, så den ka’ stadig pote-pimpes :tihi: Aaaannnnn, hvad siger du, skal Suki-Suki ikke have poter på?[/QUOTE]

Jo… og jeg tror endda at Jan vil være med på ideen :slight_smile:
Det er da et “must have”!

Lige mine ord! :høhø:
Jeg har faktisk allerede bestilt vores poter. Håber jeg kan nå at få sat dem på inden Haderslev udstillingen…jeg sidder stadig og små griner ved tanken.

Vi har lige skiftet vores vindunderlige store flyder ud med en lille p*s pot der kører 23 km pr. liter diesel…det er dejligt økonomisk men den er altså ikke så feeeed at køre i som den gamle. Og så kommer denne dejlige tråd…nu kan den da i det mindste blive sjov at køre i.:smiley: