Willy gik hele dagen igår og sagde “opkast lyde” men der kom ikke noget op. Han spiste en masse kattegræs og ikke rigtig noget mad. Her til morges da jeg stod op var der to kæmpe bræk klatter på gulvet (bare vand og skum, men meget)
Nu spiser han fint sin morgenmad og tuller rundt som han plejer.
(har også haft sin sædvanlige morgen leg med Arnold med fuld fart)
Hvad tænker I? Er det bare noget der har drillet ham?
(PS. En lille update på Arnold. Han er blevet så sød og rolig igen. Der er ingen hvæsen og ingen "riv-hovedet-af-hinanden-leg med Willy så det er bare så dejligt med ro i hjemmet igen.)
Mit indtryk er, at nogle katte ordner irritationer i maven ved opkast[](javascript:void(0)) . Oline der jo ordnede pelsen på alle de andre , åd alt grønt for, at komme til at kaste op,- kattegræs, rosenblade, og udenfor, opsøgte hun som det første en tot græs, som så måtte ned, for hurtigt, at komme op igen med det der havde genret.
Charmer æder også kattegræs og kaster tit lidt tørfoder op, - - - altid på gulvtæpperne ,[](javascript:void(0)) hvor de 3 andre katte aldrig (???) kaster op.
Jeg betragter det som en almindelig ting for en kat, at skille sig af med hår og andet via opkast, og det lugter jo heller ikke [:-)](javascript:void(0))!!!
Cats og Coni
Tak for jeres svar. Der har intet været siden i morges, han både spiser vådfoder, tørfoder og drikker vand.
Så tror ikke der er mere dernede der driller.