Har lavet dette billede, der meget gerne må downloades og deles ALT det I kan
Da jeg desværre selv lige har oplevet, at Falck IKKE giver katteregisteret besked ved afhentning af død kat, tænker jeg, at vi må fortælle findere af katte, at de skal kontakte katteregisteret. Min kat havde været død i 3 dage, før jeg fik besked.
Hvor er det trist at du mistede Stella - og så uden at få besked fra Falck. Det er meget kritisabelt!
Jeg synes billedet er så godt, at Admin måske skulle overveje at sætte det ind på forsiden af kattegale…bare et forslag.
[QUOTE=Sim-Sim;1257548]Hvor er det trist at du mistede Stella - og så uden at få besked fra Falck. Det er meget kritisabelt!
Jeg synes billedet er så godt, at Admin måske skulle overveje at sætte det ind på forsiden af kattegale…bare et forslag. :-)[/QUOTE]
God idé. Opslaget fra Inges Kattehjem har også ligget der i flere år efterhånden. Ikke at det nogensinde bliver uaktuelt. Man har bare en tendens til ikke at se det længere, når det har ligget så længe.
Kommunens vejmand samler også døde dyr op
Hvor meget de forskellige instanser gør har nok noget med “finderens” holdning til katte. Der er alt for mange fritgående i dag, derfor har mange en meget anstrengt forhold til katte. Siger en der lever med uvisheden om en forsvunden kat i 1994.
Det øjeblik vi lukker dem ud sætter vi kattens liv på spil - også andre menneskers tålmodighed…
Jeg ved alt for godt hvad det vil sige at miste - jeg ved også alt for godt frustrationen over de mange katte der færdes frit - der er ikke noget der hedder privatlivets fred er ukrænkelig for dem - det er ikke kattenes fejl - men dem der lukker dem ud.
Det gør ondt at miste - jeg græder hver gang jeg ser en død kat. Stakkels dyr - så unødvendigt - også at udsætte bilisten for det …
Skal nok dele!