Opskrift på løbegård

Jeg overvejer at lave en lille bitte løbegårdtil misserne så vi kan have vores “have” dør åbnet og så de kan komme bare lidt ud og snuse til vejret. Den skal kun være omkring 1,5 m bred og 2 meter lang og 2,5 meter høj. Men hvad vil det ca koste at lave sån en?? Og er der nogen der har billeder og opskrift på en løbegård?
Knus!

har ingen billeder el noget, men kan give dig et tips om hvad du evt skal bruge.

jeg ville hvis det var mig bruge stolper i str 100x100 mm og de skal så sættes i hvert hjørne og så på 2 meter stk skal der være en stolpe i midten osse, dvs 6 stolper, for at stolperne kommer til at stå godt fast skal de graves ca 80 cm ned i jorden. husk at det skal være behandlet træ du bruger.
hvis det skal være ekstra stabilt kan du lægge 40x40 mm stolper op i toppen , dernæst er det bare at sætte noget hegn på med kramper.
skal det være med en dør el hvordan skal du ha det lavet

Ok nu har vi lige været ude og købe stolper og net. Så imorgen skal slaget stå :stuck_out_tongue: Bliver spændende! -høhø

Se evt. her:
http://www.netkatten.dk/hjemmeside-haven.htm

I øvrigt ser jeg på flere af folks kattegårde at det “bare” er hegn der går lige opad, altså kan kattene ik bare kravle op og over? Jeg tænkte at man skulle lave sån et lille “udhæng” foroven så de ik kan kravle over? Men det er måske ik nødvendigt eller hvad?