Orgie

Der findes mange former for orgier og et af dem er legetøjsorgie
Her sidder Findus midt i et…han var helt salig og virkede nærmest beruset :tihi:

Det er da også det rene Eldorado, for en missekat :thumbup:

Gad vide hvor lang tid der går inden det hele er spredt ud over hele huset?:klapper:

…glemte historien bag…
mine dyrlæger har ryddet op i butikken og også i legetølsafdelingen og som de søde mennesker de er, spurgte de mig om ikke jeg ville have en masse legetøj til små penge. Sådant et tilbud siger man jo ikke nej til,. så jeg slog til promtè. To store bæreposer med mus, bolde, missehovder der siger en lyd, andre mus der kan løbe, dingledyr der er flotte i et udstillingsbur og i glade farver, bordtennisbolde der er uundværelige klokken 4 om natten NÅR en kat pludselig får lyst til at lege vildt (Det skete inat hvor en eller anden pludselig fik en bordtennisflip) og på trægulve er det :rock:
bløde bolde, hårdebolde, bolde med fjer og en masse mere…til noget der minder om halv pris eller mindre
Delt op i tre skåle til 5 kr, 10 kr og 15 kr…de priser der står på tingene gælder ikke…jeg kan godt lide billigprincippet, nemlig :slight_smile: i hvert tilfælde når det gælder salg af misselegetøj -playkitty1

:hjerte: :hjerte:

Dejligt billede, man kan næsten se at han tænker :

Hvad skal jeg nu vælge ???

:øhmm:

TO tilsammen halvhjerner havde tyvestjålet en mus…og havde i den grad gang i den i gangen
De to tyvetøser var Sigariah og Tabita

NÅ ok…det er så ikke Sigariah, men hun VAR med…er blot kommet udenfor billedrammen :slight_smile:
mon hun er på dette billede så

:hjerte: :hjerte:

Frække mizzer - hvilket opdræt stammer de egentlig fra ???

:fløjte:

:ups: gæt engang

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

Tror, at jeg melder pas… de må være fra forskellige opdrættere, man kan da ikke få SÅ mange ballademagere fra den samme ???

:p:p

PS :Lækker mintgrøn farve, du har i din gang

:ok:

:rock: JO…de er hjemmelavet
Kamikaze’s Findus Fy
Kamikaze’s Sigariah Agerskov
og
Kamikaze’s Tabita East
De andre 7 Kamikaze’r havde gang i andet rundt om på matriklen :band:

:rock::rock:

Tænkte jeg det ikke nok… vil du love os at melde ud, HVIS du en dag får en stille og rolig bangeskid af en kat ???

:høhø::høhø:

Tænkte jeg det ikke nok… vil du love os at melde ud, HVIS du en dag får en stille og rolig bangeskid af en kat ???

:høhø::høhø:[/quote]
Jeg er bange for det kræver jeg benytter nogle helt andre linier end de jeg bruger nu, og det gør jeg kun i begrænset omfang (læs: hanmisserne til mine kommende kuld)
Skal ud og hente en lækker smækker hanmis til Sigariah imorgen…halv finne, men han går ikke med kniv (joke) :slight_smile:

[quote=kamikaze;404239]Jeg er bange for det kræver jeg benytter nogle helt andre linier end de jeg bruger nu, og det gør jeg kun i begrænset omfang (læs: hanmisserne til mine kommende kuld)
Skal ud og hente en lækker smækker hanmis til Sigariah imorgen…halv finne, men han går ikke med kniv (joke) :slight_smile:
[/quote]

-LOL-LOL

Skøre kone… jamen, så lykkes det måske at få et enkelt engleblidt og roligt kuld…

Held og lykke.

:hjerte::hjerte:

Når de ikke laver ulykker og leger med stjålet legetøj, så spiser de sig store og smukke og dejlige. se selv:
De kan også nøjes med at se lækre ud :slight_smile:

[quote=kamikaze;404239]Jeg er bange for det kræver jeg benytter nogle helt andre linier end de jeg bruger nu, og det gør jeg kun i begrænset omfang (læs: hanmisserne til mine kommende kuld)
Skal ud og hente en lækker smækker hanmis til Sigariah imorgen…halv finne, men han går ikke med kniv (joke) :slight_smile:
[/quote]

lol men mon han går med søm :stuck_out_tongue:

Dejlige kræ som man var en tur nede at nusse på i går, og det var rigtig hyggeligt, 1000 tak for i går Britta, og møz din dejlige kræ, de er skønne :iloveyou: