Orientaler & Siameser søskende søger nyt kærligt hjem

Det er med et trist hjerte at vi er blevet nødt til at skilles veje med vores 2 friske og kærlige hunmisser.
Vores uventede livsændringer gør at vi ikke kan have dem mere.

De er de smukkeste, sjoveste og mest opsøgende små væsner som elsker at lege med hinanden.
Vigtigst er at finde det helt rette hjem såprisen er symbolsk for alt vi har købt til dem. Det flotteste høje kattetræ, kattebakker, senge, legetøj, seler, transportkasse osv begge er steriliseret og født november 2015

Pris 500 kr

Hvis du aldrig har haft orientalere så sørg for at researche om racen eller lad os tage en snak

Har du snakket med opdrætter? Det er tit de kan hjælpe med omplacering også :slight_smile:

Hejsa. Jeg har ret gode erfaringer med Orientalere, da jeg har 4 års ægteskab med en højesteretsdommer samt 10 Orientalere, bag mig. Jeg har da hjulpet mormis Valentinas to kuld til verden. Siam har jeg ikke haft, men de ligger jo parellelt med Burmeseren, hvoraf jeg fik min røde pige, Hera, i 2006. Jeg har også hendes et og alt fra opdrættet i Gram, Burmillapigen Fiona. Jeg har haft misser 4 0 år og jeg e r til enhver tid parat til at tage over. Jeg har haft en andel på Bavnehøj Allle i 15 år, men var så letsindig at udvandre til det vilde Nordjylland, absolut nord for civilisationen. Pt. bor jeg i den lille hygggelige stationsby Vrå, 41 km. vest for Aalborg. Jeg er folkepensionist, men har lagt til side fra jeg fik min første lønseddel, så jeg sulter såmænd ikke. Jeg har ikke transportkasse lige pt. da min kattepasser, Jonna Fals, på den yderst gode peension, Bæklund ved Hjøring, kom med tøserne i en anden, men mindre, til gengæld for konens foretagsomhed, gav hun mig pigernes ynglingsseng med hjem. Jeg kan fortælle, at det ikke er helt uden mangt et billigt grin, at jeg er kommet gennem mine 12 år heroppe, men heroppe nord for fjorden, er de første 25 de værste.