Orientalske pelsbæster

Er det ikke ved at være tid til at se lidt billeder af tøserne :slight_smile:

Der var faktisk ikke plads til Mira, utroligt hun ikke drattede ud

Juliet og Mira synkronsover

Ja, jeg ligger lige her på toppen af dem begge to :høhø:

Juliet har indtaget kradsetræet

Mira lækkermås :hjerte: :wehuu:

Zilla-tøsepigebarn :hjerte:

Billedet vender rigtig på computeren… så ved ikke rigtig hvorfor der er problemer her :argh:

… og her tilsidst Zilla og Juliet

Dejlige billeder af nogle smukke orientalske tøsebæster. :inlove:

Dejlige smukke orientalere :wehuu:

Jeg er så vild med dine skønne tøser! :hjerte:

Hvor er de skønne.:hjerte:

Hvor er de bare skønne og fine!

Dette her er jeg helt vild med - der er sådan ligesom en drømmestemning og en ro over det :slight_smile:

:love2:

Altså… og nu er der mange der vil mene jeg er både fuld og tosset :tihi: MEN… af en tortie at være synes jeg faktisk hun er ret flot :ups:
Under alle omstændigheder er det nogle dejlige tøser tortier eller ej :wink:

Tusindtak for de pæne ord :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1296845]Hvor er de bare skønne og fine!

Dette her er jeg helt vild med - der er sådan ligesom en drømmestemning og en ro over det :)[/QUOTE]

Hehe… der var ro over hende i sådan ca. 5 min :høhø:, men ja et godt billede af hende synes jeg også selv :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;1296850]

Altså… og nu er der mange der vil mene jeg er både fuld og tosset :tihi: MEN… af en tortie at være synes jeg faktisk hun er ret flot :ups:
Under alle omstændigheder er det nogle dejlige tøser tortier eller ej ;)[/QUOTE]

Det jeg selv faldt for ved hende da jeg så hende som 3 dages killing var hendes farver. Jeg synes hun har fantastiske farver, og ja det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg elsker tortier og bicolour. Det er helt sikkert mine farver so to speak :), og hun er blevet så skøn efter hun er blevet neutraliseret… selvom hun desværre er lidt for meget til den sky side, så er det blevet meget bedre efter hormonerne er blevet cuttet.

Desværre er hun stadigvæk en kælling overfor Honey og Frederik, så jeg bliver nødt til at omplacere hende. Hun bliver sendt afsted sammen med Zilla, de to elsker hinanden overalt på jorden. Men hold kæft hvor kommer det til at gøre ondt :ked:. Så de skal virkelig nydes de to sålænge de er her.

Det gør ondt at omplacere sådan er det bare :slight_smile: Man har katten helt inde i hjertet på en lidt anden måde end killingerne :slight_smile: Dem ved man på forhånd skal ud i nye hjem og båndet når ikke at blive så stærkt.
Jeg savner Dione helt vildt ind i mellem, også selvom jeg VED at hun har det bedste hjem der findes :slight_smile: Når engang Hildi skal ud, ved jeg det kommer til at rive ligeså hårdt, måske endda mere fordi jeg så hende blive født :hjerte: Sådan er opdræt… enten kan man leve med små bidder af hjertet der kommer til at mangle eller så kan man ikke fordi man slet og ret går i stykker indeni :slight_smile:

Digitale billeder indeholder en masse information, som programmer og systemer i din computer kan afkode. Derfor kan de selv finde ud af at vende billedet rigtigt, selv om du har taget billedet lodret. Det er vBulletin desværre ikke programmeret til - Rune har undersøgt det - så her skal man sørge for selv at vende dem, før man poster dem.

Da det som regel er billeder, der er taget på højkant, der er problemet, kan man med fordel åbne et billede i et billedprogram (fx windows billedfremivser), vende det en kvart omgang, lukke billedprogrammet, åbne billedet i billedprogrammet igen, dreje det en kvart omgang tilbage, lukke billedprogrammet. Så er billedet GEMT i den rette position. Så er der ikke noget, der skal afkodes. (Jeg ved ikke, hvordan man gør på mobiltelefoner).

[QUOTE=DK Sugieh;1296900]Det gør ondt at omplacere sådan er det bare :slight_smile: Man har katten helt inde i hjertet på en lidt anden måde end killingerne :slight_smile: Dem ved man på forhånd skal ud i nye hjem og båndet når ikke at blive så stærkt.
Jeg savner Dione helt vildt ind i mellem, også selvom jeg VED at hun har det bedste hjem der findes :slight_smile: Når engang Hildi skal ud, ved jeg det kommer til at rive ligeså hårdt, måske endda mere fordi jeg så hende blive født :hjerte: Sådan er opdræt… enten kan man leve med små bidder af hjertet der kommer til at mangle eller så kan man ikke fordi man slet og ret går i stykker indeni :)[/QUOTE]

Du rammer den lige i skabet med ovenstående Louise. Ja, det er en del af det, og det kan ikke være anderledes. Heldigvis er det da godt at det gør ondt, fordi det jo så betyder at vi i den grad har hjertet med i hvad vi laver. Kattenes tarv kommer før vores eget - og min flok herhjemme skal fungere, der går jeg simpelthen ikke på kompromis, både pga hele min forhistorie med 2 stressede katte, men også i forhold til opdrættet - der er vi jo desværre mere sårbare overfor sygdom når der er stress af den eller anden slags i flokken :S

Skulle lige afprøve nyt kamera. Det er da meget godt :slight_smile:

… Men det er jo fantastisk med to så lækre modeller :hjerte:

Mira :hjerte: Hun er så fin :slight_smile:

Der er altså bare et eller andet over Mira… Zilla er virkeligt smuk og lige mine farver, men Mira har bare en helt speciel udstråling :slight_smile:

Det må du gerne afprøve noget mere! Flere billeder!! :smiley:

Så glad for det her kamera, helt vildt som jeg kan zoome ind og der stadigvæk er helt vildt god opløsning .

Lykke, hun er jo som i ved mit hjertebarn, hun har næsten skubbet Frederik af pinden, nej jeg vil sige at de nok ligger på samme nivaue. Men jeg synes jo at det er så fedt at andre ud fra billederne at dømme synes det samme :slight_smile:

Hov der skulle ikke have været trykket send der. For der er lige et par billeder mere.

Juliet, med de fantastisk flotte orange øjne, crap, men det duer jo ikke når man er orientaler

Lækker, lækker, lækker. Hun har så fantastiske farver, øjnene kunne dog godt være bedre. Men helt klart bedre end mors

Skal jeg hellere have dette udtryk?

Mor mor mor, giver du en tår hvahva? …også er man bare et lille barn igen

Mira skal i ikke snydes for :hjerte:

Også slutter vi af for nu , godnat

Damn it, crappy møgtelefon. Jeg magter det ikke. De kan ikke blive vendt før imorgen - river sig i håret

Sidste billede i indlæg nr 18 forstørret, og det er bare så skarpt stadigvæk