Orijen i fysisk butik?

Vi er meget tæt på at løbe tør for tørfoder, er der nogen der kender til en fysisk butik hvor vi kan købe Orijen, som er lidt tættere på København end Roskilde (hvor jeg ved man kan få det)?

Vi er ret trætte af GLS, som aldrig kan finde vores lejlighed, og vi har også ret svært ved at være hjemme når de kommer. Ellers har vi som regel købt fra zooplus.

Prøv Trenddog på Østerbro.

Og så lige adressen til Trenddog :Rosenvængets Allé 7, 2100 København Ø. samt hjemmeside www.trenddog.dk

Du kan finde en liste over forhandlere på Acana Danmarks site. Det er også dem, der står for Orijen.

Sidste jeg var forbi her solgte de det… http://www.kattepensionen-kbh.dk/ :slight_smile:

Tusind tak for svar allesammen :slight_smile:

mon der er en orijen i en fysisk butik også nær Skive/Viborg området :wink:

Tjek forhandlerlisten, som jeg har linket til ovenfor.

oh, den havde gået mit øje forbi. Tak.

Mijv: Det kan dog stadig bedst betalt sig at købe Orijen mv på fx zooplus.co.uk eller .de hvis ikke det er en hastesag, så er der mange penge at sparer :slight_smile:

faktisk ville jeg være mere interesseret i en prøve variant, hvis det er noget der forhandles eller gives. Vil gerne prøve Orijen. Det virker nærmest perfekt, men til gengæld er det også dyrt i sig selv. Hvordan er Orijen i sammenligning til Porta 21, som mange herinde ellers er så glade for?

Du kan i hvert fald få poser med 400 gram. Jeg ved ikke, om de har dem alle steder, men zooplus har. De koster omkring 52 kroner derinde. Men det er jo ikke helt en prøvepose.

nej langt fra. . . men vidst det er eneste mulighed, så tager vi den med. Du kender ikke nogen sammenligning på det og Porta 21.

Nej, jeg kender ikke Porta 21 - bruger selv Orijen, som jeg er glad for. Eller - som kattene er glade for, skulle jeg måske skrive :slight_smile:

føler du at det holder længere så end andre varianter du har prøvet som kattene også har været vilde med.

Men skulle der være nogle herinde der kan fortælle mig lidt forskellen mellem Orijen og Porta 21, lader jeg mig gerne høre :slight_smile:

Mijv måske skulle du oprette en ny tråd med dit spørgsmål? Ikke fordi du ikke må bruge denne her, jeg har fået de svar jeg skulle bruge, men mere hvis der er nogen der kan svare der ikke ser dit spørgsmål, når det nu er “gemt” herinde :slight_smile:

jeg havde tænkt på det, men synes hele tiden jeg laver tråde :slight_smile: dominerer for meget herinde :frowning:

Jeg har faktisk brugt Orijen det meste af tiden, så det kan jeg heller ikke rigtig svare på :slight_smile:

Hvis du har relevante spørgsmål at stille, skal du da ikke tænke på, hvor mange tråde du opretter. Det tror jeg ikke, der er nogen, der sidder og tæller efter :slight_smile: