Øv altså - løbetid

Min kat er blevet mærkelig. I går aftes var jeg overbevist om at Sookie var i løb - SUPER tænkte jeg og kontaktede den udvalgte hankats ejer, vi lavede en afale om at jeg skulle komme med hende i dag, endelig kunne jeg få min lille mus parret -thumbs
Men ak da jeg så vågner her til morgen er hun slet ikke i løb??? -uh -blåblå
Lige nu ved jeg ikke hvad hun er - det ene minut er hun i løb og det næste virker hun helt upåvirket???

Hun har de andre gange været i løb i en uge og så holdt en uges pause og nu er der næsten gået 2 uger siden sidst???

Jeg forstår ikke noget lige nu…bedst som jeg troede jeg kendte min kat, så ændrer hun på løbetidsrytmen…

Men hun må altså godt snart blive klar, så killingerne kan nå at komme i min ferie -jegkrydser

Åhhh nej, ikke osse dig :-)) …Gaia tar’ knald på samme måde med mig :slight_smile: - Pokkers til kræ .-)

Åhhh nej, ikke osse dig :-)) …Gaia tar’ knald på samme måde med mig :slight_smile: - Pokkers til kræ .-)[/quote]

He he ja det er lige til at blive tosset over -øøøvvvs
Trist du er i samme situation…vi må håbe damerne snart gider at komme i rigtig løbetid -jegkrydser

Hvad så hanne, er hun så slet ikke hos Susanne? Ihh hvor må det være træls -sorry

Vi prøver igen…hvis damen opfører sig ordentligt bliver hun i morgen afleveret hos hankatten…jeg håber på larm hele natten -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser [bigloony]

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser krydser fingrer for de larmer så meget ejeren af hankatten må forlade hytten mens de hygger sig!! -hæhæ

Tak [bigloony]
Hun er heldigvis stadig i løb her til morgen, så hun skal rigtig hygge sig i aften [smilie=hate-tunz.gif]