Øv altså

Nu har jeg i flere år haft en god og stabil computer. Den har faktisk overlevet ikke mindre en to af min mands computere.
Så her den anden dag var jeg ved at overveje at sætte håndsving på den, så langsomt kørte den. Mogens ringer til butikken, hvor vi i sin tid købte den, og fortalte hvilket mærke det var og hvad der var ivejen. I skal have en ny, lød svaret, den er så gammel at vi ikke engang har reservedele til den.
Så øv, nu måtte jeg altså til det og have en ny puter. Heldigvis har jeg en stor ekstern harddisk, så der røg det meste jeg havde over på. og vi kørte op og købte en ny.
Sønnike kommer og skal sætte den nye op for mig, mod jeg gav aftensmad. Selvfølgelig gav jeg aftensmad, men han arbejdede nu ikke meget for sin løn. Lidt inde i den Windows cd vi havde købt, meldte den fejl. Vi prøvede med en anden cd, men nej nej, der var ikke noget at gøre. Op med hele baduljen igen og fortælle hvad der er galt og som bod fik de besked på at lægge Windows ind på den nye pc. Så nu får jeg så først en ny imorgen og nej hvor er der længe til imorgen, når man ikke har haft computer siden i torsdags.
Lige lidt øv her fra mig, tænk at have en så gammel computer, at de ikke engang har resevedele til den:)
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;161177]
Lige lidt øv her fra mig, tænk at have en så gammel computer, at de ikke engang har resevedele til den:)
Knus Elin[/quote]

Det var vel osse den du fik da du blev konfirmeret ?? Så den har en del år på bagen … :stuck_out_tongue:

Glæd du dig nu bare til at få en ny, med en masse nye finesser :thumbup: (og det kommer fra en der hader at få nyt elektronik :ups:)

Kære Elin…:wehuu:

Siden i torsdags - hvordan overlever du… hva…hva…

Tillykke med dine nye investering :thumbup:

Jeg fik selv ny i fredags , det er bare så super rart , den er så hurtigt :wehu:

Skattekat, ja det er lige før den er så gammel, hvis ellers den var opfundet dengang:p
Mona, jeg har bare lagt beslag på min mands, men jeg savner en hel masse ting, som jeg havde på den gamle pc.:slight_smile:
Kaja, jeg glæder mig også til imorgen, men der er godt nok længe til.:slight_smile:
Knus Elin

:):slight_smile:

Øv og æv, det går bare slet ikke når Pc’en er syg og dårlig.

Ikke fordi man som sådan er afhængig af den :fløjte:- den skal bare virke, skal den.

Held og lykke med den nye.

-engel

Tak Therese og alle andre, det er den første besked jeg skriver på min nye pc.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;161630]Tak Therese og alle andre, det er den første besked jeg skriver på min nye pc.
[/quote]´

Det gjorde ikke spor ondt … vel :?

[quote=Leopolds mor;161630]Tak Therese og alle andre, det er den første besked jeg skriver på min nye pc.
Knus Elin[/quote]

-what-what

Jeg er ked af at være den, der overbringer dig det triste budskab Elin… men jeg kan altså ikke se, hvad du har skrevet - så jeg tror, at du som et minimum skal have sat nyt farvebånd i din nye Pc.

:stuck_out_tongue:

tillykke med den lille nye… du må fortælle hvordan det går med den… om den trives, om den er artig og om den er lige så kvik og dejlig som du håbede på…

-LOL

Det er godt nok synd Therese ikke kan læse hvad jeg skriver. Skynd dig at købe en ny skærm eller et par læsebriller i tiger, så du kan følge med:p:p

Min nye pc er bare dejlig og hurtig og gør næsten alt jeg beder den om, kun kan jeg ikke finde ud af at sætte mailen op. Jeg var selvfølgelig inde og rode ved noget jeg ikke har forstand på, før jeg så der stod: Sådan sætter du din Outlook Expresse op.:fløjte::fløjte::fløjte: Min undskyldning er, jeg har brugt tdc indtil fornylig:)
Knus Elin

He he tillykke med det nye viunder Elin, nu er du jo med ude på motorvejen med os andre igen :stuck_out_tongue:

Men jow, IT teknikken stormer jo frem så hurtigt at den pc man fx. køber nu så er efterfølgeren til den klar allerede 6 mdr. efter :uha: Derfor min IT mand in the house kun gider at købe nye pc´er når den gamle begynder at hoste …som han siger man får så mere for pengene end at købe en hvert andet år -høhø

Ih altså hvor jeg kender til computer problemer. Min begyndte for ca. 10 dage siden at gøre mærkelige ting. Samtidig begyndte min skærm at gå i sort, nogle gange efter 2 min. og andre gange efter timer. Jeg har haft den på computer værksted, og han har renset den for diverse virusser, spywares og malware. Det blev lige 250, 00 for at aflevere den, og 1250,00 for at rense den, da den var overbebyrdet med virusser. Skærmen siger han er lige til at smide ud, men jeg har da siddet ved computeren over to timer i går efter jeg havde hentet den, og det samme i dag, så måske holder den lidt endnu. Min computer er 3 år gammel, så mon ikke den har lidt tid endnu.

Rigtig hjertelig tillykke med din nye puter, håber den lever op til dine forventninger ; ) Det er møj irriterende når det ikke virker, og man er jo lidt afhængig, ha, ha

Jubiii nu kan jeg sende mails også, der kom lige en flink mand forbi, der kunne hjælpe mig.

Knus Elin

Tillykke med den lille ny :slight_smile:

Tak allesammen, den lille ny opfører sig eksemplarisk og har hverken lavet unoder eller spildt på gulvet:p:p
Knus Elin