Øv, Hornslet udstillingen er flyttet (ikke alligevel)

Øv, hvor jeg synes at det er ærgeligt og irriterende at den udstilling der var planlagt til at ligge i Hornslet i marts nu er blevet flyttet til Karup. :frowning:

Havde lige glædet mig til en udstilling der endelig lå tæt på Århus. Så min familie også kunne komme og se. De bor nemlig tæt på Hornslet.

Hej Eva

Hvor har du set det henne?

Jeg kan ikke se noget om det på Jyraks hjemmeside, i FIFé’s showkalender eller andre steder,

Flyttet til Karup?
Hvor kan det ses?
Skal have stand med dertil, så det ville da være dejligt, at vide, hvor jeg skal bestille overnatning henne :wink:

Heyyyyyyy… Leos Gammelmor bor jo på de kanter!!!
Måske på tide, at hun genser sin smukke pige… og så kan jeg måske nasse mig til en overnatning til gengæld :latter:

Kan det ikke ha været 2008 kalenderen du har kigget på? Der var martsudstillingen netop i Karup.

Lidt det samme jeg har tænkt… Måske også fordi jeg jo er standhaver og som regel får den slags at vide meget hurtigt fra den pågældende klub. :slight_smile:

Hahaha, jo det er det da sikkert. Havde jeg ikke lige tænkt over

Det kan jo ske for selv den bedste -tihi

Hehe, den er IKKE flyttet. My bad

28-29/03/2009 Hornslet

Hehe, hvor sødt!!!

Det kunne være jeg kunne få min kæreste med der… håber bare han er så forstående for alt det kattehalløj som din… :slight_smile:

Laina - Hehe, ja det var han ret så flink til :smiley: Men det må du da lige prøve at se om han vil. Det er jo ret så tæt på.

He he Eva, der nåede du lige at gøre mig i dårligt humør…
Jeg glæder mig nemlig også rigtig meget til Hornslet. Godt du så forkert:)

Ja Laina håber du får lokket ham med og håber han bliver lige så bidt som os andre-høhø

Tine - Fik jeg også gjort med mig selv. Er glad for at det ikke er tilfældet og jeg bare så forkert :smiley: