ØV jeg har ondt af mig selv

Jeg har lige haft en rigtig træls forkølelse som bare ikke ville forsvinde. Såå begyndte jeg at hoste mere og mere, så jeg bestemte mig lige for at tage ned til doktordamen i dag.

Jeg er simpelthen blevet den heldige ejer af et styks dobbbeltsidet lungebetændelse :yah:

Jeg har bare skide ondt af mig selv nu :ked: Jeg sidder og kværner den største frugtbombe jeg kan forestille mig. Den ser ikke just lækker ud, men det smager faktisk ret så godt :tihi:

Nå jeg skulle bare lige give udtryk for, hvor ondt jeg har det (af mig selv vel at mærke) lige nu.

Åh din stakkel! Jeg har også ondt af dig - dobbeltsidet lungebetændelse lyder overhovedet ikke rart!

Har du fået lidt antibiotika?? For så må vi da krydse fingre for at det hurtigt går den anden vej.

God bedring.

-kramer

[quote=Lone;424230]Åh din stakkel! Jeg har også ondt af dig - dobbeltsidet lungebetændelse lyder overhovedet ikke rart!

Har du fået lidt antibiotika?? For så må vi da krydse fingre for at det hurtigt går den anden vej.

God bedring.[/quote]

Tak skal du have.

Jo jeg fik lige to tabetter penicillin ved lægen her til morgen og skal hente en portion senere i dag på apoteket.

Det er rigtig irriterende at hoste så meget. Jeg har heller ikke rigtigt spist så meget de sidste par dage, så NU skal den have hele armen, så nu har jeg hakket, most og kværnet ½ liter blandet frugt/kærnemælk - he he det helt store frugt tilskud :tihi:

Åh, det lyder bestemt ikke rart.

(Jeg havde det for mange år siden og husker det stadig tydeligt.)

Det er godt at ‘høre’, du passer på dig selv, så skal du (og penicillinen) nok få has på de baciller. :ok:

Rigtig god bedring. Vi krydser fingre og poter for dig.
.

Sikke da noget øv… rigtig god bedring :trøster:

Tillykke - stort tillykke - du har ikke en forkølelse (virus), som man ikke kan kurere på, men lungebetændelse, og dét kan kureres!

I juni og juli havde jeg en 3-ugers forkølelse efterfulgt af 2 ugers feber og sengeleje. Virus…

Håber, at en hurtig Zitromax-kur kan klare det. Hvis de begynder at skrue op med Doxycyklin og Spectramox, så kan du lige så godt be’ om Amoxicyllin med det samme. Det er den store kanon til lungebet. :ok:

God bedring :slight_smile:

Rigtig god bedring:trøste:! Har selv engang været den heldige vinder af lungebetændelse og det er bare super væmmeligt!
:kram:Håber du får det meget bedre, meget snart:hjerte:

Det er ikke rart med dobbeltsiddet lungebetændelse.
Rigtig god bedring

:slight_smile:
Rigtig god bedring:)

Din stakkel - god bedring! Og en god, stærk romtoddy kan anbefales! Ikke at det nødvendigvis kurerer lungebetændelse, men det bliver som regel lidt sjovere at have det :slight_smile:
VH
Susanne

Øv for den! God - og hurtig - bedring ønskes herfra!

:kram: