Øv kattesammenføring

[quote=MiSi;431512]Var der tegn på bedring i løbet af den første uge? Omend nok så små, så er det gode tegn.
Da jeg hentede Leise, sagde “opdrættermor”, at der helst skulle være selv de mindste tegn på bedring i løbet af en uges tid. Hvis der er det, så skal det nok lykkes :ok:
Krydser fingre for jer :kryds:[/quote]

det er jo også det jeg altid har lært, at der skulle være tegn på bedring efter ca 1 uge, men det er der desværre ikke.

men tak for de krydsede fingre.

jeg glemte før at fortælle at jeg hørte andet steds fra at kostændring for anton måske kunne hjælpe, han har indtil videre kun spist tørkost, og råfodring skulle give mere “rolige” katte, så den er jeg begyndt på i dag. han har fået en lille smule kylling to gange uden tynd mave, så det tager jeg som godt tegn, så nu håber jeg lidt at kostomlægning måske vil hjælpe og hans mave ikke pludselig spasser ud.

Bodil hvis du kan købe hvad der skal bruges til døren vil jeg gerne hjælpe dig med at lave den (bor i Odense). Jeg har dog også 10 tommelfinger, så 20 finger må da kunne udrette noget der kan bruges :høhø: Hvis vi ikke kan sammen, er min mand tømrer så må vi lokke ham. Han har dog vanvittig travlt og arbejde pt på Sjælland i hverdagene.

hold op et godt tilbud :thumbup:, jeg tager imod med kyshånd :smiley:

jeg sender lige besked så vi kan finde ud af noget

mange tak