Øv øv

jeg krydser alt hvad krydses kan for lillemissen…

jeg håber virkelig den kæmper sig gennem… !!

Årh lille misser :hjerte:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at hun bliver rask igen :kryds::kryds:

Har du vasket noget af med Rodalon? Eller gjort rent med skrappe rengøringsmidler, som hun måske er kommet til at slikke af?

Så er der opdatering herfra imellem tårene :ked::ked::ked:

Hun er død nu :rip:

Dyrelægen ringede i dag ved middagstid og sagde at hun havde væske og blod i bugen. Han menede at det sivede ud derinde. Vi fandt faktisk i samarbejde ud af hvad der er sket med hende. Havde slet ikke tænkt tanken. Desværre, så kunne hun nok have blevet opereret i tide :doh::doh:

For ca en uge siden vente jeg mig rundt (væk fra døren) og var ved at lukke hoveddøren og mærkede Isobella da den ikke kunne lukkes. Skyndte mig at åbne igen og hun løb under sengen. Jeg var meget obs på hende i de efterfølgende dage men hun virkede til at være som hun plejer lige bortset fra at hun engang imellem havde en mislyd når hun trak vejret men troede bare det var ligesom hvis vi andre lige trænger til at hoste :frowning: Så ud fra det er det højst sansynligt det der er årsag til det hele.

Dyrelægen sagde at vi skulle tænke over hvad vi ville da det var en dyr og nogle gange kompliceret operation. Men det kunne godt være det kunne ende godt. Men først skulle hun have nogle flere røde blodlemer eller noget blod for at blive frisk nok til det.
Jeg snakkede med min bedre halvdel om det og aftalte lige at snakke med ham igen lidt senere for at høre om hvor stor sansynlighed der var for at det ville gå godt. Men ellers ville vi finde de 10.000 der skulle til for at hun kunne få operationen da hun gerne skulle have mange gode år endnu og vi var blevet meget glade for hende.

Men dyrelægen ringede selv en time senere og sagde at hun havde fået det værre og at han ikke syntes vi skulle overveje det mere da det bedste ville være hvis den fik fred… Sagde at self. skulle hun ikke have det så skidt og han aflivede hende :ked: Vi var så sammen med vores datter ude og sige farvel til hende en sidste gang og for at betale regningen :besvimer:

For f… hvor jeg mangler og savner hende. Føler det er så ´meningsløst. Hun var bare sådan en gennemgående sød og kærlig kat og passede helt perfekt sammen med os :S Utroligt hvor knyttet jeg blev til hende på en måned ca. Men har aldrig haft kat før og hun kom bare under huden på mig med det samme. Tror faktisk jeg indtil videre har grædt mere end da vores gamle hund døde :gruble: Er bare så trist og ked af det og at jeg ikke opdagede det i tide

Kondolerer :rip:

-kramer

Må jeg spørge, hvad der konkret var galt med hende? Hvad ville han operere for?

Åh nej da.
De indre blødninger nævnte du jo allerede i det første indlæg i denne tråd… Hvor er det bare trist. I det mindste ved du nu, hvad der er sket.

:rip: lille Isobella.

:kram:

-kramer

Tak.
Kan ikke engang huske det lige nu ordenligt…men han laver en obduktion på hende i aften og så ringer han da han syntes det var noget specielt :frowning:

Det er jeg ked af at høre, det er trist at miste en god misseven

:kram:

Årh jeg har bare tændt på dig hele dagen …

Er ked af det skulle ende sådan … :frowning: kram…

Åh nej - hvor er det trist…
Hver gang jeg løser lignende historier bliver jeg helt ked af det.

Jeg mistede Zippo for ca. 2 år siden på grund af nyresvigt og ved hvor hårdt det er.
Jeg lavede en hjemmeside om mine katte kort tid efter - det var godt hårdt at skrive om Zippo…

Jaja mænd græder ikke - det gælder bare ikke her. :slight_smile:

:kram:

Åh nej hvor trist… men i det mindste har hun fred nu og er fri for flere lidelser. Jeg har tænkt på hende flere gange i dag.

Trist at I fik så kort tid sammen med hende, men nu er hun i kattehimlen og leger med alle de andre elskede og savnede katte.

Trøstekrammer herfra

Takker for tankerne -kramer

Kan ikke lade være med at dunke mig selv oveni hovedet selvom jeg ved det ikke hjælper.

Hun var bare en af de skønneste katte jeg nogensinde havde set og glæede mig sådan til at se hende vokse op og have mange gode år med hende.
Kan bare slet ikke fatte det og er bare så :ked:

Det er jeg virkelig ked af at høre… :trøste::trøster:

:hjerte:

Smuk kat…:wehuu:

Rigtig smuk prinsesse, som nu er blevet til en engel :rip:

Det gør mig forfærdeligt ondt… :ked: Jeg håbede sådan for jer…
Sov godt smukke smukke pige. :lys::hjerte:

hvor er det trist…

du må ikke slå dig selv oveni i hovedet - katte er verdensmestre i at skjule smerte til før det næsten er for sent… du må ikke bebrejde dig selv!!!

:kram:

Åhr hvor er jeg ked af at høre det endte sådan

Mine tanker går til jer idag :trøste::trøste: