ØV! - Postdanmark

[quote=Quanti´s;403860]I forbindelse med mit atbejde sender vi mange nummerplader feks erstatningsnummerplader og de røde nummerplader til en cykelbom.
Vi skriver med store røde bogstaver på pappet at pakken IKKE må bøjes.
Men gang på gang får vi klager fra kunder som har fået tilsendt pladerne som er fuldstændigt krøllet sammen af postdanmark !
Det er bare SÅ belastende da leveringtiden fra nummerpladefirmaet er 3 uger, surt hvis man skal bruge pladen på ferie.
Men postdk fralægger sig som sædvanligt AL ansvar :frowning:
Og man kan se at det lige er bukket sammen på midten så de kan komme i postkassen.:mad:[/quote]

kan i ikke lægge en metaldims i pakken og så tage ekstra penge for forsendelsen ? for så fik alle kunder en ens behandling og alle var sikret en hel pakke ved ankomst…

og så gøre kunderne opmærksom på at det er pest dks fejl at det er blevet dyrere

Jeg har arbejdet for post dk en sommer for et par år siden. Det er et rædselsfuldt arbejde. man får kun 107 kr i timen, og man knokler virkelig. Har ikke tid til pauser. Kan ikke komme på toilet. jeg havde en masse etagebyggerier og jeg var helt færdig hver dag jeg kom hjem. De blev ved med at lægge ruter sammen, men vi skulle stadig nå det på samme tid. Et par gange var jeg ikke færdig med min rute før efter kl 17.00.
Jeg tror jeg nåede at være der i 3 mdr og så blev jeg enig med chefen om at jeg skulle stoppe.
Det er selvfølgelig ikke en undskyldning for at post dk’s service er så dårig, men måske lidt af en forklaring. Så må post dk altså finde ud af at løse det.