Jeg har netop set i en Facebook gruppe, at ét engelsk Holiday Inn hotel fremover ikke tillader katte, mens resten gør, så det er altså muligt for enkelthoteller i en kæde at lave deres egne regler.
Hvor finder man info om udstillingen?? Hvis jeg er tilbage i København til den tid, har jeg nok plads til en enkelt, der kan bo her, hvis vedkommendes kat kan med min (bor på Amager)
susanne - det var jo lissom det jeg vidste, har jo selv været med
Kig under udstillinger på http://www.darak.dk/. Der finder oplysninger om udstillingen i Dragør.
Go hotel var selvf. totalt booket i går da jeg endelig viste med sikkerhed, at jeg har ferie i august MEN jeg var ski meget heldig og fandt overnatning hos de første jeg ringede til … så nu har jeg sat mig på en 2 mands hytte på Dragør campingplads … nu mangler jeg bare at finde ud af at betale udstillingsgebyr på DARAKs hjemmeside
Det er i deres webshop
Ja, men siden vil ikke lade mig betale for noget som helst og da slet ikke med Visa :S … er blevet enig med mig selv om, at det bare er sprogvanskeligheder
I forbindelse med et kursus i Vejle i april overnattede jeg på Zleep. Der snakkede jeg faktisk med receptionisten om det med at have kat med, fordi det jo faktisk er en ret god pris de har.
Derovre sagde han at de havde åbent for katte også, hvis det en dag skulle blive aktuelt.
hummmm - jeg bruger chrome og har visa( rigtigt, ikke elektron) - det fungerede fint, men det er ved at være et stykke tid siden
Det lykkedes med Chrome … så kræene og jeg skal på tur for første gang
Så kan vi rigtig holde “jydecamp” derovre