Overnatning til Nr. Åby, juni 2013

Nej, der er ikke åbnet for tilmelding endnu :slight_smile: Vi venter lige på lidt smårettelser i udstillingssystemet, så vi kommer nok på den anden side af påske, inden vi er klar til at åbne.

Indtil da kan der kigges på overnatningsmuligheder :godnat:

Vi har base camp på Park Hotel i Middelfart. Vi har ingen speciel prisaftale denne gang, da hotellet i forvejen tilbyder en fin pris på overnatning med aftenbuffet. Der er tillæg på kr. 100,- for dyr på værelset.

Du reserverer og afregner selv direkte med hotellet.

Endvidere er der dette hotel, hvor vi gør opmærksom på at der kun er 8 værelser, der kan være dyr på - der tillægges kr. 150,- for dyr, så vær hurtigt ude, hvis det skal være dit overnatningssted:
Fjelsted Skov Kro, Store Landevej 92, 5592 Ejby, Tlf. 64 88 16 60.

Hvis du hellere vil på camping er der følgende muligheder i området:

Ronæs Strand Camping, Ronæsvej 10, 5580 Nørre Aaby, Tlf. 64 42 17 63

Skovlund Camping, Kystvejen 1, 5466 Asperup, Tlf. 64 48 14 77

VH
Susanne

Det er da godtnok fristende at bruge nogle af skattepengene på en udstillingsweekend med overnatning på hotel… Men skal jo have en at dele værelset med, som tør sove sammen med “Savledyret” og Øllepøllen :tihi:

Vi har lige bestilt i hindsgavl camping ved Middelfart… Der skal vi blot holde kattene ude af møblerne… Der er ikke ekstra tillæg for kat, men de må ikke være i møblerne…( en virkelig luksus hytte for 4 personer koster ialt 750 pr døgn) en lille hytte koster omkring 250 pr døgn, men den er der INTET luksus ved…

Jeg skal intet love før jeg har været til jobsamtale i april - men er jeg i Aalborg tager jeg gerne med og går steward :slight_smile: